jers børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

JonTri

Hej... Min søn er lige begyndt at få grød og hans favorit er klart risgrød... til denne får han gerne lidt af mormors hjemmelavede æblegrød - Håber jeg kan præge mit barn til at være nysgerrig omkring mad og de forskellige smagsoplevelser der kommer i fremtiden, så han ikke bliver alt for kræsen:-)
Klem Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Miamaja

guldklumpen har ikke nogen specielle livretter. han er en go' spiser, heldigvis. men jeg har da lagt maerke til at han er yderst glad for steff holbergs polser da vi var i dk og hotdogs herovre. og smaa kodboller og sorte oliven er han glad for af en eller anden grund.

Anmeld

29. oktober 2008

Fam. Madsen

Her hjemme er det risgrød og risgrød med banan

Anmeld

29. oktober 2008

Mimic

her er det helt klart lasagne og spaghetti med kødsovs, kartofler nægter hun at spise og har aldrig villet spise dem, men hvis jeg snyder hende og laver kartoffel moussaka, så spiser hun dem med glæde, med mindre man kommer til at nævne for hende at der er kartofler selvfølgelig

fra Linda

Anmeld

29. oktober 2008

MorCamilla

Mikkels livret svinger lidt efter periode. Men lige i tiden er han helt vild med pasta og kødsovs...

Anmeld

29. oktober 2008

moniquesmor

Linda skriver:

her er det helt klart lasagne og spaghetti med kødsovs, kartofler nægter hun at spise og har aldrig villet spise dem, men hvis jeg snyder hende og laver kartoffel moussaka, så spiser hun dem med glæde, med mindre man kommer til at nævne for hende at der er kartofler selvfølgelig

fra Linda

jaah det er bare med af snyde dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.