Så træls!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2011

nielsen80

at mens ikke bare snart kommer - er i dag gået 9 dage over tid på en ellers total regelmæssig mens. Mærker sådan nogle niv i underlivet, og er blevet vildt nervøs for, at der er en cyste eller noget(er kommet til at google årsager til manglende mens, og er nu vildt nervøs). Hvor længe gik der for jer andre før I fik jeres mens. i cyklussen efter mislykkes IVF forsøg?

PS. inden nogle spørger, så har jeg testet og den er brangende negativ, så det er helt sikkert ikke graviditet, som holder den tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

AnneH

nielsen80 skriver:

at mens ikke bare snart kommer - er i dag gået 9 dage over tid på en ellers total regelmæssig mens. Mærker sådan nogle niv i underlivet, og er blevet vildt nervøs for, at der er en cyste eller noget(er kommet til at google årsager til manglende mens, og er nu vildt nervøs). Hvor længe gik der for jer andre før I fik jeres mens. i cyklussen efter mislykkes IVF forsøg?

PS. inden nogle spørger, så har jeg testet og den er brangende negativ, så det er helt sikkert ikke graviditet, som holder den tilbage

Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål, men ville ikke forlade din tråd uden lige at give dig en

Når du nu har været i IVF behandling, synes jeg du skal prøve at ring til klinikken og høre dem ad. De kan evt. scanne dig og tjekke om er som det skal være.

Anmeld

23. april 2011

Kruse90

Hvis du er nervøs, syntes jeg at du skal kontakte klinikken.
De kan berolige dig.
Kan godt forstå at du er lidt bange og fustreret. Det ville jeg også være.
Men mon ikke snart at den kommer

Anmeld

23. april 2011

nielsen80

AnneH skriver:

Kan ikke rigtig svare på dit spørgsmål, men ville ikke forlade din tråd uden lige at give dig en

Når du nu har været i IVF behandling, synes jeg du skal prøve at ring til klinikken og høre dem ad. De kan evt. scanne dig og tjekke om er som det skal være.

Tak for svar - jo jeg tager helt sikkert kontakt på tirsdag, når de har åben. Tror et eller andet sted det nok bare er en efterreaktion på alle hormonerne, men lidt træls når man bare vil i gang igen.

Anmeld

23. april 2011

nielsen80

Kruse90 skriver:

Hvis du er nervøs, syntes jeg at du skal kontakte klinikken.
De kan berolige dig.
Kan godt forstå at du er lidt bange og fustreret. Det ville jeg også være.
Men mon ikke snart at den kommer

Det gør jeg. De har først åben tirsdag, og hvis den stadig ikke er kommet tager jeg helt sikkert kontakt. Man bliver lidt nervøs, når man pludselig ikke kender sin krop, eller kan tyde dens signaler

Tak for svar

Anmeld

23. april 2011

AnneH

nielsen80 skriver:

Tak for svar - jo jeg tager helt sikkert kontakt på tirsdag, når de har åben. Tror et eller andet sted det nok bare er en efterreaktion på alle hormonerne, men lidt træls når man bare vil i gang igen.

Ja det er det jo nok. Og kender kun alt for godt at man venter på sin mens for at kunne komme igang.

for at den kommer inden tirsdag, men at de ellers kan give dig noget vished.

Anmeld

23. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Jeg havde rigtig mange problemer efter vores første IVF-forsøg og endte med at få provera for at fremprovokere mens.. Jeg synes helt sikkert, at du skal ringe til klinikken og spørge dem..

God påske

Anmeld

23. april 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Kender ikke så meget til det, da jeg jo ikke får mens af mig selv... Men ville ikke smutte forbi, uden at give dig... ET KÆMPE....

Lene

Anmeld

24. april 2011

Sunflower

Jeg fik jo p-piller efter vores behandling så jeg kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål Men ja, ring til klinikken - og så sørg for at nyde påsken, det dejlige vejr og alle disse fantastiske fridage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.