Anbefal en autostol til snart 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Rikke, Liam & Linus

Halløj derude,

Da vi fik bil arvede vi en autostol samtidig, men den har set bedre dage og jeg har en fornemmelse af at Liam ikke sidder særlig godt i den længere.

Kan i anbefale en god autostol? Liam fylder 2 til juli, men er stadig ret lille (73 cm). Så den skal ikke være FOR stor. Og så skal den være uden ISOFIX. Den må meget gerne kunne lægges lidt ned, når han falder i søvn i den.

Kom med jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Pigent

Rikke&Liam skriver:

Halløj derude,

Da vi fik bil arvede vi en autostol samtidig, men den har set bedre dage og jeg har en fornemmelse af at Liam ikke sidder særlig godt i den længere.

Kan i anbefale en god autostol? Liam fylder 2 til juli, men er stadig ret lille (73 cm). Så den skal ikke være FOR stor. Og så skal den være uden ISOFIX. Den må meget gerne kunne lægges lidt ned, når han falder i søvn i den.

Kiddy Infinity Pro(:
http://www.kiddy.de/da/autostole/autostol-9-maaneder-4-aar/kiddy-infinity-pro.html

Tror de kan købes i Bilka eller så skal i til tyskland(:
Recaro Young Sport er også en god stol

Held og lykke med valg af autostol.

Anmeld

23. april 2011

SpunkenJo

Britax' bagudvendte autostole lever op til de svenske stabdarder som er strengere end i DK.

De her modeller du kan finde på denne side, skulle gerne allesammen leve op til de svenske standarder.

Der er kompetent vejledning og snappi levering

Www.carseat.se

Go jagt

Anmeld

23. april 2011

Hvem?

Rikke&Liam skriver:

Halløj derude,

Römer King Plus, den er røvgp og kan lægges med i flere stillinger, der er en hovedstøtte/nakkestøtte, du så kan tage af, når han blir lidt størrer, den kan både købes med og uden isoflex.

Anmeld

23. april 2011

Christina.78

Römer King Plus, den er røvgp og kan lægges med i flere stillinger, der er en hovedstøtte/nakkestøtte, du så kan tage af, når han blir lidt størrer, den kan både købes med og uden isoflex.

for Römer King plus..den har vi og er superglade for den..kan lægges ned i flere stillinger og med nakkestøtte der vokser med barnet..Cecilie er også lille af sin alder/tynd men hun sidder skidegodt i denne..

bare et link til en af farverne  http://www.babysam.dk/roemer-king-plus.aspx

Anmeld

23. april 2011

Hvem?

Christina.78 skriver:

for Römer King plus..den har vi og er superglade for den..kan lægges ned i flere stillinger og med nakkestøtte der vokser med barnet..Cecilie er også lille af sin alder/tynd men hun sidder skidegodt i denne..

Vi købte den da vores største søn var al for stor til den 1. autostol, han vejede 10,3 kg som 8 mdrs og var 73 cm lang, så han blev rykket over i Römeren da han blev de 8 mdr og har den endnu, den er fantastisk og det er bestemt også den jeg smutter ud og handler ind, når lillebror skal ober i nr. 2

Anmeld

23. april 2011

Christina.78

SanneBoe skriver:

Vi købte den da vores største søn var al for stor til den 1. autostol, han vejede 10,3 kg som 8 mdrs og var 73 cm lang, så han blev rykket over i Römeren da han blev de 8 mdr og har den endnu, den er fantastisk og det er bestemt også den jeg smutter ud og handler ind, når lillebror skal ober i nr. 2

Synes den er så dejlig..og hun nu kan kigge ud af vinduet

Anmeld

24. april 2011

Rikke, Liam & Linus

Tak for alle de gode råd, de ser alle gode ud. Jeg er selv stødt på römeren et par gange når jeg har søgt på nettet. Så det kunne da være jeg skulle overveje at tage et kig på den.

Igen mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.