Så åndsvag at være - dumme hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2011

MaybeBaby

Ja, så sidder jeg herhjemme og min mand begyndte at arbejde omkring kl 17, nu hvor der er travlt her i påsken (Han kører taxa) og kl 18 snakker vi sammen om vi ikke skal have kinesisk til aftensmad. Han får så en længere tur, og han kan ikke lige nå at komme hjem alligevel, og det er jeg vant til efter 5 år med en kæreste, der arbejder for sin far - han hjælper altid hvis det hele ramler og det er SÅ fint med mig, da jeg er vildt god til at hygge om og med mig selv.

Her for en halv time siden skrev han så lige til mig bare for at sige halløj og spørge til hvad jeg lavede, og så stod tårene bare ned ad kinderne! Jeg kunne slet ikke stoppe igen og saaaaaavnede ham bare og kan stadig ikke overskue at han først putter sig ind til mig om 8 timer.

Prøv lige at gå fra at kunne klare sig selv og hele verdenen til at være en hormonbombe, der synes at dét at være alene er det værste i verdenen!

Please sig at jeg ikke er alene!!!

/Mette - 8 timer and counting!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

aboslut ikke...

KÆMPE kram herfra...

hormoner er ikke sjove når de pludselig får lyst til at drille...

sad den anden aften og så Simpsons til aftensmaden.. endte med at kæresten måtte pause og holde om mig for jeg var fuldkommen opløst.. kunne ikke engang fortælle hvorfor.. begyndte bare at tude mens jeg sad og spiste...

Anmeld

22. april 2011

MaybeBaby

Wampires skriver:

aboslut ikke...

KÆMPE kram herfra...

hormoner er ikke sjove når de pludselig får lyst til at drille...

sad den anden aften og så Simpsons til aftensmaden.. endte med at kæresten måtte pause og holde om mig for jeg var fuldkommen opløst.. kunne ikke engang fortælle hvorfor.. begyndte bare at tude mens jeg sad og spiste...

Jeg er ked af at sige det, men iiiih hvor er jeg glad for at høre, at jeg ikke bare græder alene. For filan altså! Og sikke et trist trist afsnit af Simpsons, hva'? Men tak fordi du svarede

/Mette - der igen blev trist, da det slog mig, at han også skal arbejde i morgen nat. Må omgive mig med glade glade film

Anmeld

22. april 2011

Mamalou

Puha hvis du vidste hvad jeg har haft af de underligste udbrud, både hvor jeg er blevet ked af det, men også rigtig rigtig sur. Jeg har (heldigvis) først mærket rigtig til dem nu, hvor jeg er i slutningen af graviditeten. Jeg bilder mig selv ind, at det er alle de tanker omkring fødslen, at vi går til ekstra kontroller (bekymringer), der også spiller ind. 

Eksempelvis begyndte jeg at tude efter en tur i Ønskebørn, fordi jeg skulle tage stilling til, hvilken sut vi skulle købe. Min kæreste gik rundt i den anden ende af butikken og var bedøvens ligeglad med sutter Pludselig blev det bare rigtig uoverskueligt med alle de ting man skal tage stilling til, at en sut ikke bare er en sut - at der er så uendelig mange valg at tage stilling til, så da vi kom i bilen flæbede jeg helt vildt... Det blev bare for meget 

Et andet eksempel fra denne uge er, at jeg fik et raseri anfald over nogle papir skibe jeg ville samle. Det drillede lidt og de fik en tur hen over gulvet, og jeg blev virkelig rasende. Min kæreste som var på job (kører faktisk også taxi) fik et opkald fra en meget sur hormonsyg kæreste, der skældede ud over at de skide skibe ikke var lige til at samle, som ekspedienten havde sagt - de lignede slet ikke dem i butikken og i morgen ville jeg gå direkte ned i butikken og forlange at hun samlede dem... Min kæreste blev helt målløs - det ligner slet ikke mig - men valgte meget klogt bare at snakke mig efter munden... Det var virkelig ubehageligt at være så sur, men efter 10-15 minutter ringede jeg min kæreste op igen og sagde undskyld - og så kunne vi grine af det... Det værste er, at skibene faktisk ligner dem i butikken på en prik, for vi gik forbi en tur i dag - godt jeg aldrig nåede derned   

Jeg er vist hvad man kalder et vaskeægte pregnant monster 

- Så nej du er ikke den eneste

Anmeld

22. april 2011

MaybeBaby

Mamalou skriver:

Puha hvis du vidste hvad jeg har haft af de underligste udbrud, både hvor jeg er blevet ked af det, men også rigtig rigtig sur. Jeg har (heldigvis) først mærket rigtig til dem nu, hvor jeg er i slutningen af graviditeten. Jeg bilder mig selv ind, at det er alle de tanker omkring fødslen, at vi går til ekstra kontroller (bekymringer), der også spiller ind. 

Eksempelvis begyndte jeg at tude efter en tur i Ønskebørn, fordi jeg skulle tage stilling til, hvilken sut vi skulle købe. Min kæreste gik rundt i den anden ende af butikken og var bedøvens ligeglad med sutter Pludselig blev det bare rigtig uoverskueligt med alle de ting man skal tage stilling til, at en sut ikke bare er en sut - at der er så uendelig mange valg at tage stilling til, så da vi kom i bilen flæbede jeg helt vildt... Det blev bare for meget 

Et andet eksempel fra denne uge er, at jeg fik et raseri anfald over nogle papir skibe jeg ville samle. Det drillede lidt og de fik en tur hen over gulvet, og jeg blev virkelig rasende. Min kæreste som var på job (kører faktisk også taxi) fik et opkald fra en meget sur hormonsyg kæreste, der skældede ud over at de skide skibe ikke var lige til at samle, som ekspedienten havde sagt - de lignede slet ikke dem i butikken og i morgen ville jeg gå direkte ned i butikken og forlange at hun samlede dem... Min kæreste blev helt målløs - det ligner slet ikke mig - men valgte meget klogt bare at snakke mig efter munden... Det var virkelig ubehageligt at være så sur, men efter 10-15 minutter ringede jeg min kæreste op igen og sagde undskyld - og så kunne vi grine af det... Det værste er, at skibene faktisk ligner dem i butikken på en prik, for vi gik forbi en tur i dag - godt jeg aldrig nåede derned   

Jeg er vist hvad man kalder et vaskeægte pregnant monster 

- Så nej du er ikke den eneste

Heldigvis har jeg (endnu!) ikke oplevet at jeg er blevet rasende, men der skal godt nok ikke meget til før jeg kan mærke tårene presse på. Fx hørte jeg denne her til aften og nåede kun at tænke: Sikke en flot sang til når vi engang skal giftes: Og POW:

http://www.youtube.com/watch?v=g2ambJ3cFGE

Det bliver en laaang graviditet når man knap er halvvejs

Anmeld

22. april 2011

Mamalou

MaybeBaby skriver:

Heldigvis har jeg (endnu!) ikke oplevet at jeg er blevet rasende, men der skal godt nok ikke meget til før jeg kan mærke tårene presse på. Fx hørte jeg denne her til aften og nåede kun at tænke: Sikke en flot sang til når vi engang skal giftes: Og POW:

http://www.youtube.com/watch?v=g2ambJ3cFGE

Det bliver en laaang graviditet når man knap er halvvejs

Det er også første gang, jeg er blevet rasende. Det var rigtig ubehageligt, for jeg skulle bare ud med det. Jeg har også fået meget lettere til tårer, og har rigtig svært ved at stoppe igen. Jeg kan slet ikke tåle at se Alarm 112, når de kommer til skade - eller nogen form for ulykkelige eller romatiske film osv.

Så jeg kan sagtens følge dig - vi må bare krydse fingere for, at det stopper igen når de små guldklumper er kommet til verden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.