Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige et billede af den tredje kage...Suk Suk Suk!! Hvem drømmer ikke om og blive lige så god som Polkaprik og Dot og dem... Man troede og håbede at tredje gang var lykkens gang, men NEJ.. Stadig en masse skønhedsfejl.. Suk (Ja ja ja ved godt man lige skal lære det, men har jeg jo altså IKKE tålmodighed til vel )
Nå men here it is, go påske allesammen:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige et billede af den tredje kage...Suk Suk Suk!! Hvem drømmer ikke om og blive lige så god som Polkaprik og Dot og dem... Man troede og håbede at tredje gang var lykkens gang, men NEJ.. Stadig en masse skønhedsfejl.. Suk (Ja ja ja ved godt man lige skal lære det, men har jeg jo altså IKKE tålmodighed til vel ) Nå men here it is, go påske allesammen:
Lou87 skriver: Lige et billede af den tredje kage...Suk Suk Suk!! Hvem drømmer ikke om og blive lige så god som Polkaprik og Dot og dem... Man troede og håbede at tredje gang var lykkens gang, men NEJ.. Stadig en masse skønhedsfejl.. Suk (Ja ja ja ved godt man lige skal lære det, men har jeg jo altså IKKE tålmodighed til vel ) Nå men here it is, go påske allesammen:
Hvor er den altså sød.
Jakob'sMor skriver: Lækker påske kage og i lige måde
Lækker påske kage og i lige måde
Mange tak gange to
Mi skriver: Hvor er den altså sød.
Mange takker
Hvor er den sød og det er du også.... Kan sige dig, at den stikker min påskekage, den blev pyntet på en halv time incl. modellering, du kan se den herinde snart
Dot D skriver: Hvor er den sød og det er du også.... Kan sige dig, at den stikker min påskekage, den blev pyntet på en halv time incl. modellering, du kan se den herinde snart
Hehe mange tak Dot..Og AHHHH det tvivler jeg så nok lige på den kan Min har bestemt skønhedsfejl hvis man kender til dem hihi.
Jeg synes den er super flot - rigtig nam nam
Mamalou skriver: Jeg synes den er super flot - rigtig nam nam
Tak hvor er du sød
den er godt nok super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128