hvor kan jeg dog blive irreteret på min far,
jeg gik med til at tage ud til ham idag og hygge med min søn i dette gode vejr,
skal lige siges mig og min far ikke rigtig har snakket sammen, da han ikke kunne lide min søn i starten fordi han lignede sin far, han er nu blevet ældre nu og liger mig mere, men nok om det
vi tog der ud, og gik ind og ville hygge med formiddagsmad, min søn fik yoghurt(staves?) og efter hver ske der tørret min far ham om munden. nærmest i hele hovedet, og det hader min søn så efter 3 skefulde stoppet han med at spise
sagde pænt at jeg gerne ville at han først tørret ham om munden bagefter(min søn har i forvejen meget spise besvær men gider min far ikke sætte sig ind i da han siger han ike gider have et handicappet barnebarn?
)
nå men så fik han et rundstykke og gnaske i, men min far sad og kildet ham uglet hans hår og sagde noget konstat til ham, med et resultat af han han kastet sit rundstykke af pommerns til
endnu mere ødelagt selvom jeg flere gang sagde til min far at han skulle lade hver, nå men jeg ville lige skifte ham., tager bleen af og han har lavet gevinst, og min far tager ham og og danser med ham, altså han er ikke rengjort endnu
nå men får ham rengjort og når ikke engang at løfte ham op før min far har taget ham, og min søn har set ham engang før hvor min far afviste ham fordi han lignede sin far,
min søn blev mættet rigeligt af at se min far og begyndte at overbrække sig
valgte at kører hjem, eller rettere sagt min far skulle kører os hjem, det tog til at overtale ham, og min søn brækket sig stadig, fortalte min far hvorfor han gjorde det og ja så havde jeg pludselig et retaderet barn

ringede så til en kammerat for at blive hentet
nej nej nej hader min far nu, det var sidste chance, nu kan han få lov til at drikke sig ihjel,,
sorry for brok