modesty skriver:
Hejsa,
jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om det er nødvendigt at have både en lift, en voksi og en vugge???
Min plan var at købe en lofthængt vugge til soveværelset derhjemme (og så skifte til tremmeseng når babyen er stor nok) og derudover have en voksi.
Men kan man helt undvære en lift? Kan babyen sove i voksien hvis man f.eks er hjemme hos venner og gerne vil have den ud af barnevognen og med op i lejligheden? Eller er det nødvendigt at have en lift i de situationer?
Eller vil det være en bedre idé at droppe vuggen og købe en lift, som kan sættes ned i tremmesengen når baby er helt lille? (jeg har bare hørt fra flere at det er fedt med en vugge, da man kan ligge i sin seng og skubbe til vuggen når baby vågner om natten, i stedet for at skulle op)
På forhånd tak for svar fra en forvirret, vordende mor som kun er 15+3 i dag, og derfor ikke helt så meget inde i sagerne.

Har ikke kunnet undvære lift til mine.
Syntes liften er god til når de er så små, for de kan godt lide de ikke ligger i for store rum, men at det er lidt hule agtigt, som der hvor de kommer fra

Jeg har så ikke haft vugge, for der har vi brugt liften.
Men denne gang der skal jeg også have en vugge.
Voksi har jeg, også for mit vedkommendes, total uundværlig

Så det er jo alt efter hvad ens behov er

Jeg har ihvertfald haft behov for både lift og voksi og nu også vugge

*Camilla 17+3
Anmeld