Lidt brok fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Benjamins'mor

Jeg er jo medlem af den der gruppe på facebook ''ting tilsalg'' som så mange af jer andre sikkert også er.. Så er der en der har skrevet til mig at jeg spammer en lille smule... Øhm, er den gruppe ikke beregnet til at man skal ligge alt det ud man har tilsalg?  Undre mig lidt over at man kan skrive sådan.. Der er da også så mange andre der ligger masser af ting ud på en gang istedet for en smule af gangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

grinny

HAHA 

Jeg kender ikke siden, men jeg tror at der er en der ikke helt har fattede pointen med siden? 

Anmeld

22. april 2011

Nettemor

det er da det den side er til. men det kan være at det er fordi vedkommende er ven med dig? for når ens venner ligger noget ind så får man en mail om det. og så kan det jo godt virke lidt voldsomt hvis du ligger 10 ting ind i løbet af en time. så får vedkommende jo 10 mails. bare en tanke..

Anmeld

22. april 2011

Benjamins'mor

nettemor skriver:

det er da det den side er til. men det kan være at det er fordi vedkommende er ven med dig? for når ens venner ligger noget ind så får man en mail om det. og så kan det jo godt virke lidt voldsomt hvis du ligger 10 ting ind i løbet af en time. så får vedkommende jo 10 mails. bare en tanke..

Jeg er ikke venner med vedkommende derinde.. Og hvis jeg havde været, og det var det der havde irriteret hende, så er der noget der hedder at hun kan gå ind og gøre så man ikke modtager de mails..

Altså siden er til at sælge sine ting på, det kan godt være hun synes det er lidt træls at der ligger 15 indlæg fra mig i starten, men sådan er det bare. Det er der også andre der gør.

Anmeld

23. april 2011

Nettemor

benjamins'mor skriver:

Jeg er ikke venner med vedkommende derinde.. Og hvis jeg havde været, og det var det der havde irriteret hende, så er der noget der hedder at hun kan gå ind og gøre så man ikke modtager de mails..

Altså siden er til at sælge sine ting på, det kan godt være hun synes det er lidt træls at der ligger 15 indlæg fra mig i starten, men sådan er det bare. Det er der også andre der gør.

ja okay det kan jeg da godt se.. men sådan nogle folk skal man ikke tage sig af  du har ikke gjort noget forkert!

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Gruppen er til at sælge, så forstår ikke den pågældende person skriver dette... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.