Kagedamer I må hjælpe mig, bliver sindssyg snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2011

ZamanogDania

Jeg skal bage en kage til 12 personer, og det skal være en bradepande. Jeg har en bredapande som er 17x24. Jeg har regnet det ud på det der skemaer med str måler osv. Den får jeg til at være til 16,3. Er det rigtig? Synes sku kagen bliver ret lille hvis den bliver mindre. Kagen er 8 cm høj. Er det bare mig der ikke kan finde ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

iris-mor

Aner det ikke. Jeg får altid lavet for meget.

Men nu er du lige oppet

Anmeld

22. april 2011

ZamanogDania

iris-mor skriver:

Aner det ikke. Jeg får altid lavet for meget.

Men nu er du lige oppet

Jamen det jo det. Det er en bestillings kage. Så det må ikke være for lidt eller ikke alt for meget hvis du forstår mig

Anmeld

22. april 2011

AndreasMor84

Hvis du laver en på 17x24 vil der være til ca. 16 per.om du selv skriver, hvis du tænker kageberegneren ind som siger et stykke på ca. 5x5 cm. til hver. Jeg oplever ofte, at der bliver meget kage til overs..

Anmeld

22. april 2011

ZamanogDania

Solstråle2011 skriver:

Hvis du laver en på 17x24 vil der være til ca. 16 per.om du selv skriver, hvis du tænker kageberegneren ind som siger et stykke på ca. 5x5 cm. til hver. Jeg oplever ofte, at der bliver meget kage til overs..

Okey. Gør som du skriver. Jeg har os lavede kager før til os selv, synes altid der er nogle stykker tilbage. Men jeg er lidt nervøs når det gælder bestillingskage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.