3600MorTil2 skriver:
Jeg vil også sige at du ikke skal ta dig af din mor, uden at kende jer så er jeg sikker at på at i nok skal klare det.. og ja kontakter hun kommunen så kan de jo komme forbi og kigge ( hvis de gider det
)
kan sige så meget at jeg er mor til 2, og jeg er lige blevet 23 . ja det er hårdt men som der er blevet skrevet om så mange gange så er det da også hårdt hvis man er 33 ??
Vil sige tillykke og håber alt godt for jer, og at din mor kommer på bedre tanker
<3
Dejligt at vide 
Ja de skal da være mere end velkommen til at kigge forbi, hvis de ikke har andet og give sig til
Det genere ikke os på nogen måder 
Jeg vil bare være sikker på jeg ikke bliver en kedelig gammel mor, og jeg har ingen problemer med at stå op midt om natten og kun have sovet 3 timer, kan jeg stadig få min dag til at hænge sammen, og det er ikke alle der kan det, og tror det vil blive alt for hårdt hvis man venter med at få det første barn til når man er de 27 år bare eksempel, og vil ikke hænge nogen ud 
Jeg har været i gang med bager uddannelsen, men måtte hoppe fra, fordi jeg var i tvivl om dte var det jeg ville da jeg altid har sagt at hvis jeg blev ung mor, var natte arbejde ikke noget for mig, og nu bliver jeg ung mor, da jeg har fundet den rette der skal være far 
Derfor tror jeg ikke på det bliver noget problem for mig, at stå op midt om natten, og vågner meget nemt 
Me´n mange gang tak for dine søde svar 3600MorTil2 
Anmeld