Min mor skeptisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

signe.

Anonym skriver:

Ja nu må vi se hvad der sker, for tror ikke rigtig der sker noget, man skal vel bare samarbejde med alle sammen

Men det skal nok gå alt sammen, mon ikke også min mor bliver god nok på et eller andet tidspunkt.

Men nu må vi se skal også op til lægen i starten af maj, for at høre lidt videre og sådan lidt, da jeg næsten lige har skiftet læge også skal vi se om vi kan beregne min termin.

det skal nok gå altsammen.. pøj pøj med graviditeten ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Anonym trådstarter

signe. skriver:

det skal nok gå altsammen.. pøj pøj med graviditeten ellers

Jo tak skal du have

Anmeld

22. april 2011

3600MorTil2

Jeg vil også sige at du ikke skal ta dig af din mor, uden at kende jer så er jeg sikker at på at i nok skal klare det.. og ja kontakter hun kommunen så kan de jo komme forbi og kigge ( hvis de gider det

kan sige så meget at jeg er mor til 2, og jeg er lige blevet 23 . ja det er hårdt men som der er blevet skrevet om så mange gange så er det da også hårdt hvis man er 33 ?? 

Vil sige tillykke og håber alt godt for jer, og at din mor kommer på bedre tanker <3

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

3600MorTil2 skriver:

Jeg vil også sige at du ikke skal ta dig af din mor, uden at kende jer så er jeg sikker at på at i nok skal klare det.. og ja kontakter hun kommunen så kan de jo komme forbi og kigge ( hvis de gider det

kan sige så meget at jeg er mor til 2, og jeg er lige blevet 23 . ja det er hårdt men som der er blevet skrevet om så mange gange så er det da også hårdt hvis man er 33 ?? 

Vil sige tillykke og håber alt godt for jer, og at din mor kommer på bedre tanker <3

Dejligt at vide

Ja de skal da være mere end velkommen til at kigge forbi, hvis de ikke har andet og give sig til  Det genere ikke os på nogen måder

Jeg vil bare være sikker på jeg ikke bliver en kedelig gammel mor, og jeg har ingen problemer med at stå op midt om natten og kun have sovet 3 timer, kan jeg stadig få min dag til at hænge sammen, og det er ikke alle der kan det, og tror det vil blive alt for hårdt hvis man venter med at få det første barn til når man er de 27 år bare eksempel, og vil ikke hænge nogen ud

Jeg har været i gang med bager uddannelsen, men måtte hoppe fra, fordi jeg var i tvivl om dte var det jeg ville da jeg altid har sagt at hvis jeg blev ung mor, var natte arbejde ikke noget for mig, og nu bliver jeg ung mor, da jeg har fundet den rette der skal være far 

Derfor tror jeg ikke på det bliver noget problem for mig, at stå op midt om natten, og vågner meget nemt

Me´n mange gang tak for dine søde svar 3600MorTil2

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

hejsa,

er selv ung mor, fødte som 16 årige og er nu 17

de kan ikke tvinge dig til abort, de kan råde og vejlede(:
og de kan hjælpe dig og tag imod hjælpen hvis de tilbyder det(:

jeg fik 2 ekstra scanninger og en samtale med en overlæge ved hver scanning efter jeg havde født vuderet de at jeg bare havde brug for alm besøg med SP(:

men du kan skrive til mig hvis du vil(;

Anmeld

22. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Nej abort kan de ikke tvinge jer til. Men jeg ved at de kan bede jer om at frivilligt skrive under på at bortgive jeres barn, ellers kan de tage det, det er for at det lyder bedre for jer udad til at i kan få muligheden for at frivilligt gå med til det..  De kan os forlange, hvilket de tit gør, at forlange at i tager en test, forældreevnekompetance test. Hvor i skal til psykolog måske 10 gange, mndst hver måned og testes fuldstændig, have familie rådgiver og en anden rendende 1 gang om ugen og skal snakke med hende i minimun 1 time hver gang og hun notere ALT i siger, så pas på.. Og så er der jo selvfølgelig os sagsbehandleren som render og besøger dig og beder dig komme til møder. I sidste ende, når testen er slut, måske tæt på terminen eller efter du har født, så kommer dommen, Om i må beholde jeres barn eller ej.

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

alberts mor<3 skriver:

hejsa,

er selv ung mor, fødte som 16 årige og er nu 17

de kan ikke tvinge dig til abort, de kan råde og vejlede(:
og de kan hjælpe dig og tag imod hjælpen hvis de tilbyder det(:

jeg fik 2 ekstra scanninger og en samtale med en overlæge ved hver scanning efter jeg havde født vuderet de at jeg bare havde brug for alm besøg med SP(:

men du kan skrive til mig hvis du vil(;

Dejligt og få af vide

Hvad så nu efter du har født  Hvordan ser det ud nu, og hvor bor du henne og sådan noget

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Nej abort kan de ikke tvinge jer til. Men jeg ved at de kan bede jer om at frivilligt skrive under på at bortgive jeres barn, ellers kan de tage det, det er for at det lyder bedre for jer udad til at i kan få muligheden for at frivilligt gå med til det..  De kan os forlange, hvilket de tit gør, at forlange at i tager en test, forældreevnekompetance test. Hvor i skal til psykolog måske 10 gange, mndst hver måned og testes fuldstændig, have familie rådgiver og en anden rendende 1 gang om ugen og skal snakke med hende i minimun 1 time hver gang og hun notere ALT i siger, så pas på.. Og så er der jo selvfølgelig os sagsbehandleren som render og besøger dig og beder dig komme til møder. I sidste ende, når testen er slut, måske tæt på terminen eller efter du har født, så kommer dommen, Om i må beholde jeres barn eller ej.

Puha tror slet ikke det er så slemt som du skriver, da jeg har gode udtalser

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

Anonym skriver:

Dejligt og få af vide

Hvad så nu efter du har født  Hvordan ser det ud nu, og hvor bor du henne og sådan noget

jamen jeg bor alene med min søn i en 2 værsels på 80 kvm,   i midtjylland,

jeg har ikke haft sp siden dec(; men tager i sundhedsceteret for at veje og måle ham hver måned, han er nu 8 mdr, og nyder det og har intet med kommunen at gøre(;

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

alberts mor<3 skriver:

jamen jeg bor alene med min søn i en 2 værsels på 80 kvm,   i midtjylland,

jeg har ikke haft sp siden dec(; men tager i sundhedsceteret for at veje og måle ham hver måned, han er nu 8 mdr, og nyder det og har intet med kommunen at gøre(;

Dejligt og vide, det giver mere ro på, når man skriver med en anden ung om det

Hvad sagde dine egne forældre til det ?
Hvad med kontakt til din søn's far

Vi er jo stadig sammen, og bor i 68,30 kvm godt nok har vi en hund også, men den sødeste af slagens, man kan rive ham i øre, hale og bare gøre alt ved ham, og han gør intet  Så håber ikke de siger noget til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.