Anonym skriver:
Mig og kæresten fandt ud af i onsdags at jeg var gravid igen og nu er jeg så blevet lidt i tvivl om hvor vide vi skal beholde den lille eller om det skal væk
ønsker det skal blive men tænker på tanke. At vi i forvejen har en søn på 6 mdr og er bange for det er ham der bliver skubbet lidt til side hvis det hele ikke forløber som det skal. så tænker på om det er en god ide. det skal siges at min kæreste meget gerne vil beholde det og det er et held i uheld hvis man kan sige det sådan da jeg er på p-piller og kun har misset en dag.
Nogen der har været i samme situation som ka gi gode råd om det er for tidligt at få en mere eller ???
Jeg har to drenge fra 2010, en fra Januar og en fra December, jeg valgte at beholde den store hjemme, således de starter sammen i dagpleje til August, men den store er slet ikke overset, og han elsker bare hans lillebror.
MEN jeg vil da også sige selvom jeg har fået en ufattelig nem dreng 2. gang (li bortset fra kolikken), så er det da tiltider også rigtig hårdt, men sku jeg tage valget igen, ville jeg helt klart vælge nøjagtig det samme igen.
Anmeld