Gravid igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Anonym trådstarter

Mig og kæresten fandt ud af i onsdags at jeg var gravid igen og nu er jeg så blevet lidt i tvivl om hvor vide vi skal beholde den lille eller om det skal væk  ønsker det skal blive men tænker på tanke. At vi i forvejen har en søn på 6 mdr og er bange for det er ham der bliver  skubbet lidt til side hvis det hele ikke forløber som det skal. så tænker på om det er en god ide. det skal siges at min kæreste meget gerne vil beholde det og det er et held i uheld hvis man kan sige det sådan da jeg er på p-piller og kun har misset en dag. 
Nogen der har været i samme situation som ka gi gode råd om det er for tidligt at få en mere eller ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det er svært...

er kun gravid med min den første og vi har store planer om at den næste skal igang så snart som muligt efter fødsel...

men hvis du føler tvivl er det vel ikke det rigtige tidspunkt for Jer som familie...

det bedste er også at lufte din bekymring for kæresten.. vær ærlig og fortæl ham at du på den ene side gerne vil beholde det men på den anden er bange for at den "ældste" så bliver tilsidesat...

Anmeld

22. april 2011

Worldwide

Følg dit hjerte Sørg for at få snakket det helt til bund og op igen med kæresten, og være sikker på hinanden og respektere hinandens beslutninger..

Selvfølgelig vil det blive hårdt hvis i går den vej, men om et år eller 2 vil det måske se helt anderledes ud.. Tror ligemeget hvornår man vælge nr 2, hvis man er så uheldig at der er noget galt med den lille spire, man kan komme til at overse det andet barn osv.. Hvis du kan følge mig

Held og lykke med jeres beslutning og et meget forsigtigt tillykke hvis i vælger den vej

Anmeld

22. april 2011

signe.

jeg er gravid med vores nr 2.. godt nok er hasse 1 år, men vi kom først hjem fra sygehuset i okt, pga for tidlig fødsel, så egentlig føler vi også at han kun er de der 6 - 7 mdr.. han kan heller ikk de samme ting som en 1 årig.. så går igennem akkurat det samme, så hvis du har behov for en snak, er du velkommen til at skrive en pb.. og det vi taler om bliver selvfølgelig mellem os..

Anmeld

22. april 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Mig og kæresten fandt ud af i onsdags at jeg var gravid igen og nu er jeg så blevet lidt i tvivl om hvor vide vi skal beholde den lille eller om det skal væk  ønsker det skal blive men tænker på tanke. At vi i forvejen har en søn på 6 mdr og er bange for det er ham der bliver  skubbet lidt til side hvis det hele ikke forløber som det skal. så tænker på om det er en god ide. det skal siges at min kæreste meget gerne vil beholde det og det er et held i uheld hvis man kan sige det sådan da jeg er på p-piller og kun har misset en dag. 
Nogen der har været i samme situation som ka gi gode råd om det er for tidligt at få en mere eller ???

Jeg har to drenge fra 2010, en fra Januar og en fra December, jeg valgte at beholde den store hjemme, således de starter sammen i dagpleje til August, men den store er slet ikke overset, og han elsker bare hans lillebror.

MEN jeg vil da også sige selvom jeg har fået en ufattelig nem dreng 2. gang (li bortset fra kolikken), så er det da tiltider også rigtig hårdt, men sku jeg tage valget igen, ville jeg helt klart vælge nøjagtig det samme igen.

Anmeld

22. april 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Her er vi gang med det

Jeg blev ups gravid da Tristan var 7 mdr.. (Er 3 dage over termin nu)

Vi vidste med det samme at det skulle vi da bare have..Ingen tvivl der..

Jeg tror kun på at børn har godt af søskende og især dem de kan få glæde af..

Tristan er bare SÅ meget nemmere når han har nogen at lege med og hygge sig med..

Men det er selvfølgelig ikke for alle at ha børn så tæt på...Men følge jeres hjerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.