opdragelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2011

de-wett

hej tøser.

Sidder lige og ser om hende der giver hendes barn  valgmuligheder, chili eller koldt bad.

Hvordan kan sådan en ....... få sig selv til det overfor hendes barn. ARGH sidder virkelig og bliver helt harm. sidder sammen med min papdatter og ser det. Hun er 8 år og forstår ikke ret meget, men hun sidder alligevel og siger -- ej hvor er hun bare syg hende der. Hvorfor gør hun det? jeg fortæller at det r fordi hendes dreng har løget. hun siger igen --- Ej altså. hun burde jo aldrig have fået børn. Jeg ligger med ned til lillesøster på gulvet og leger for det der er godt nok for sygt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

henh01

Har ikke selv set det, men det virker godt nok voldsomt.. Håber for barnet at han vælger det kolde bad.. Stakkels barn.

Anmeld

22. april 2011

de-wett

henh01 skriver:

Har ikke selv set det, men det virker godt nok voldsomt.. Håber for barnet at han vælger det kolde bad.. Stakkels barn.

skal lige se om jeg kan finde indlæget herinde. der har været en debat om det før, men man ser han også får chili

Anmeld

22. april 2011

de-wett

henh01 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=JJhYRiwV-7c

her er den

Anmeld

22. april 2011

henh01

EJ hvor er det SKRÆKKELIGT!!!  Jeg kunne simpelthen ikke se det færdigt!! Hold da op en mød kælling.. Håber da godt nok ham Dr. Phil fik rettet lidt op på hende!!! Øv sådanne mennesker bør ikke have børn.

Anmeld

22. april 2011

Anne85

Ej hvor er det modbydeligt - jeg nåede kun til hun puttede ham i bad så måtte jeg slukke. Hvor er det da frygteligt. Det er jo børnemishandling på lige fod som at slå sit barn eller lignende. Stakkels lille dreng

Anmeld

22. april 2011

LISBETH:-)

Jeg var ved og begynde og tude. Fuck hvor er det bare synd! Og så står det der hot sauce ude på badeværelset så kan man ligesom regne ud at det ikke er første gang. Puha stakkels stakkels dreng.

Anmeld

22. april 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Fy for.....

Hvad har hun dog gang i?.... Det er forfærdeligt... Hun burde ikke have børn... Det er så synd for sønnen...

Anmeld

22. april 2011

LenaJohansen

de-wett skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=JJhYRiwV-7c

her er den

jeg så den også for et stykke tid siden, øv hvor gjorde det ondt i hjertet at se.. 

Kan virkelig ikke forstå at nogen kan gøre sådan mod et lille barn... Jeg får det så sindsygt dårligt... ondt i maven, kvalme og ja bare rigtig væmmeligt.. Håber SÅ meget at hun bliver spærret inde!!!!

Ufatteligt....

Anmeld

22. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har også set den før.. det er hendes datter der har optaget det og sendt det ind til Dr Phil i et håb om at hendes lillebror ikke skal leve igennem det samme helvede som hun selv var igennem... datteren var vist nok 10-12 år gammel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.