nethandle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Anonym trådstarter

heej piger jeg søger lidt hjælp her jeg har en grim dobbelhage som jeg har haft rigtig længe siden jeg var ret lille og tror den er genetisk for min familie har den osse. jeg har prøvet at tabe mig og spise sundere men den forsvinder ikke. jeg har prøved at lave nogle ansigt ´s´´øvelser men statig er den der plus mine æblekinder.. jeg hader den virkelig det er det eneste på min krop som jeg hader føler mig grim pga mit ansigt men har ikke 11000 til en operation men så fandt jeg et produkt som skulle kunne fjerne den lidt men de har den kun et sted og det er på amazon men kan ikke se om den side er sikker og handle på ?? kender i den ??

jeg ved ikke om jeg har gjordt noget imod reglerne men så må i sige det for tør ikke handle på den hjemmeside vis den er utroværdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

heej piger jeg søger lidt hjælp her jeg har en grim dobbelhage som jeg har haft rigtig længe siden jeg var ret lille og tror den er genetisk for min familie har den osse. jeg har prøvet at tabe mig og spise sundere men den forsvinder ikke. jeg har prøved at lave nogle ansigt ´s´´øvelser men statig er den der plus mine æblekinder.. jeg hader den virkelig det er det eneste på min krop som jeg hader føler mig grim pga mit ansigt men har ikke 11000 til en operation men så fandt jeg et produkt som skulle kunne fjerne den lidt men de har den kun et sted og det er på amazon men kan ikke se om den side er sikker og handle på ?? kender i den ??

jeg ved ikke om jeg har gjordt noget imod reglerne men så må i sige det for tør ikke handle på den hjemmeside vis den er utroværdig

Jeg kender rigtig mange, der bruger amazon med god erfaring.. Til gengæld ville jeg undersøge på nettet først, om det produkt du søger rent faktisk har en virkning, og at det ikke bare er et af de der typiske tv-shop agtige "Du kan svede dit fedt væk"-produkter, hvis du kan følge mig? Bare så du ikke smider penge ud af vinduet..

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg kender rigtig mange, der bruger amazon med god erfaring.. Til gengæld ville jeg undersøge på nettet først, om det produkt du søger rent faktisk har en virkning, og at det ikke bare er et af de der typiske tv-shop agtige "Du kan svede dit fedt væk"-produkter, hvis du kan følge mig? Bare så du ikke smider penge ud af vinduet..

har søgt mange steder og de mener deres dobbelhager er blevet mindre synlige produktet kan ikke fjerne den helt men mindske den men kan bare ikke se deres fragtpriser

Anmeld

22. april 2011

anna-jonas

Desværre findes sådanne cremer ikke...........................er ked af at være en lyseslukker. Tal med din læge, om der kan ydes støtte til en operation. Somme tider er det så hæmmende for et menneske, at se ud på en bestemt måde................så kun plastikoperation kan hjælpe.

Amazon skulle være sikkert nok, har en kollega der flittigt handler der.

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Desværre findes sådanne cremer ikke...........................er ked af at være en lyseslukker. Tal med din læge, om der kan ydes støtte til en operation. Somme tider er det så hæmmende for et menneske, at se ud på en bestemt måde................så kun plastikoperation kan hjælpe.

Amazon skulle være sikkert nok, har en kollega der flittigt handler der.

okay hmmm noget må de ha gjordt for der var før og efter billeder rundt omkring på nettet fra dem som havde brugt det man kan hurtig blive fristet når man hader sit udsenne

men tak for hjælpen

Anmeld

22. april 2011

Nessie

Anonym skriver:

okay hmmm noget må de ha gjordt for der var før og efter billeder rundt omkring på nettet fra dem som havde brugt det man kan hurtig blive fristet når man hader sit udsenne

men tak for hjælpen

Billedmanipulering er desværre så taknemmeligt.
Men jeg synes også at du skulle tale med din læge først.
alle disse produkter lover så meget, og har så fine før og efter billeder, men de virker sjældent efter hensigten

Anmeld

22. april 2011

Kamulla

årh... jeg er også ramt af pilikanskuffe helvede, som også er i familien... har meget fedt under hagen, det træls man ikke taber sig der...

men mavebøjninger er gode både til mave og hage da du strammer i ansigtet når du trækker dig op og ned...

tror ikke på de produkter der laves til det... men har handlet på Amazon.com med tilfredshed.. men altså ikke en hagetræner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.