Hvorfor er to ligegyldige intetsigende mennesker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Aves.

som de der Peter og Amalie så interessante...jeg kan ikke helt forstå det, men jeg har så heller ikke set programmerne med dem...er det parforholdets svar på de unge mødre og singleliv eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Neeej,jeg har selv haft de samme tanker de sidste par dage...jeg er ved at brække mig over at høre om Amalie!

Hun har været forside nyt på BT og Ekstrabladet i laaang tid nu.Helt ærligt,er det virkelig de mest spændende nyheder de kan præstere.

Nøj,hvor er jeg bare træt at dem begge 2!

Well said,Eva

Anmeld

22. april 2011

DLM

Eva. skriver:

som de der Peter og Amalie så interessante...jeg kan ikke helt forstå det, men jeg har så heller ikke set programmerne med dem...er det parforholdets svar på de unge mødre og singleliv eller?

aner det ikke

Tror folk er blevet afhængige af, at se på dumme mennesker Der skal udstille sig på tv. og Amalie og Peter bliver jo ved og ved. De er et par lindselus der ikke er til at slippe af med. man får dem stukket i hovedet konstant. Folk kan li at blive forarget og det gør Amalie og Peter til UG

Anmeld

22. april 2011

Lise

Jeg har heller ikke helt fanget den... måske fordi vi ikke har tv3, så har aldrig set den omtalte Amalie på fjernsyn...  

Anmeld

22. april 2011

Wimmie

Jeg forstår det virkelig heller ikke

Jeg har aldrig set noget med dem- har aldrig set Paradise Hotel og har kun hørt om dem gennem medierne - hvilket jo også er fuldstændig uundgåeligt

Jeg synes det er trist at folk går så meget op i dem og den slags programmer. Jeg synes virkelig det er sørgeligt at de og deres skandaler skal fylde så meget i medierne når man tænker på hvor meget der sker rundt omkring i verden der fortjener meget mere opmærksomhed og store overskrifter.

Anmeld

22. april 2011

signe.

Eva. skriver:

jeg kan virkelig ikke svarer dig på det, men gud hvor jeg sukker dybt hver gang at de endnu engang er at finde på forsiden, eller i go´morgen Danmark.. for mig at se, har de INTET at bidrage med, ikke engang underholdning, for jeg krummer mere tæer hver gang de åbner munden end jeg griner...

Anmeld

22. april 2011

Mi

Min svigerinde sad lige i formiddags og snakkede om dem. Hendes øjne strålede af at hun nu havde noget at sladre om og hun spurgte mig til min holdning til dem. HELT ÆRLIG så er mit liv  altså for kort til at have en mening om de to tosser. Jeg gider ikke at se, læse eller beskæftige mig med dem.

Anmeld

22. april 2011

Mi

DLM skriver:

aner det ikke

Tror folk er blevet afhængige af, at se på dumme mennesker Der skal udstille sig på tv. og Amalie og Peter bliver jo ved og ved. De er et par lindselus der ikke er til at slippe af med. man får dem stukket i hovedet konstant. Folk kan li at blive forarget og det gør Amalie og Peter til UG

Tror sku også at folk er blevet afhængige af at se på dumme mennesker  

Anmeld

22. april 2011

Mathilde

Ved det ikke.... Der er mange kvinder, der er udsat for vold hvert år og Amalie er så muligvis en af dem.

Tror det er fordi folk føler de kender dem fordi de har fulgt dem på tv i diverse programmer... derudover er der vist ikke noget særligt ved dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.