Kommunen vil at du skal have nye møbler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så dybt forundret over det sidst nye afsnit af D.U.M på NUTV hvor kommunen mener, at Natasha Nikita skal tage sig sammen og købe sig nogle nye møbler???? Hvad fanden er det dog for noget????

En ting er, at de blander sig i folks hjem hvis det er slemt mht. rengøring o.l - men ligefrem, at bede folk om at anskaffe sig nye møbler, det synes jeg sgu er ud over alle grænser for hvad de egentlig må blande sig i.

Jamen hun har jo ikke råd til, at købe nye møbler og måtte derfor ud og invistere i stof til at dække sofaen med, nye puder osv... !!

Mit spørgsmål er vel: Må kommunen dét?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Alína Hólm

jeg aner det ikke. FOR dumt siger jeg bare!men synes også at kommunerne er begyndt at overdrive virkelig meget med at tage alle børn fra folk bare fordi de kan.

Anmeld

22. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg er så dybt forundret over det sidst nye afsnit af D.U.M på NUTV hvor kommunen mener, at Natasha Nikita skal tage sig sammen og købe sig nogle nye møbler???? Hvad fanden er det dog for noget????

En ting er, at de blander sig i folks hjem hvis det er slemt mht. rengøring o.l - men ligefrem, at bede folk om at anskaffe sig nye møbler, det synes jeg sgu er ud over alle grænser for hvad de egentlig må blande sig i.

Jamen hun har jo ikke råd til, at købe nye møbler og måtte derfor ud og invistere i stof til at dække sofaen med, nye puder osv... !!

Når de er inddraget i en sag må de gerne blande sig i .. nærmest alt? SELV hvis du bare ser lidt.. forkert ud, kan de faktisk bede dig om at tage dig sammen, eller ÆNDRE på dit udseende. :s

Anmeld

22. april 2011

xalo mit et & alt

Mærkeligt

Anmeld

22. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

det synes jeg overhovedet ikke de skal blande sig - specielt nu hvor de ikke betaler. det vel op til en selv, hvordan man møblere sin lejlighed. (og når man står som enlig mor, har man jo heller ikke de store penge, til at forny alting! )

Men, Albertslund Kommune - Er også en råden en!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.