forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Anonym trådstarter

jeg forstår ikke hvorfor min kæreste ikke kan holde sine aftaler, vi havde aftalt at være sammen i ferien de 3 dage vi havde hygge tid sammen. men han skulle åbenbart ud og fiske idag og imorgen og han kommer først hjem klokken 17 i morgen og vi skal lige bagefter til hans mor og spise påske mad. jeg havde glædet mig så meget til at være sammen med ham, at jeg har grædt i timevis, da han arbejder så meget at jeg aldrig ser ham

jeg synes det var okay at han tog ud at fiske idag med sin venner, men at han overhovede ikke vil gøre noget sammen med os imorgen (mig&vores søn)

jeg føler at han overhovede ikke høre på mig at jeg har nogle gange brug for at være sammen med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

jeg forstår ikke hvorfor min kæreste ikke kan holde sine aftaler, vi havde aftalt at være sammen i ferien de 3 dage vi havde hygge tid sammen. men han skulle åbenbart ud og fiske idag og imorgen og han kommer først hjem klokken 17 i morgen og vi skal lige bagefter til hans mor og spise påske mad. jeg havde glædet mig så meget til at være sammen med ham, at jeg har grædt i timevis, da han arbejder så meget at jeg aldrig ser ham

jeg synes det var okay at han tog ud at fiske idag med sin venner, men at han overhovede ikke vil gøre noget sammen med os imorgen (mig&vores søn)

jeg føler at han overhovede ikke høre på mig at jeg har nogle gange brug for at være sammen med ham.

Så må du sige kold og kontant at hvis den opførsel fra hans side fortsætter ender det med at du bliver meget såret, og det går jo også ud over jeres forhold at han ikke kan holde jeres aftaler. Det viser jo hvor meget han egentlig har lyst til at være sammen med jer, når han bare aftaler noget, og nærmest brænder dig af for et godt ord. Synes slet ikke det er okay med nogen som helst fisketur når i skulle have haft kærestetid & familietid. Det går jo også ud over jeres søn at han ikke har lyst til at bruge bare en enkel dag i påsken med jer. Synes du bør tage fat i ham - det er langt fra i orden!

Anmeld

30. april 2011

Vivian87

Synes heller ikke det er iorden!

Du må bare være konsekvent... min mand kunne også finde på at brænde mig af i starten, og da det ikke havde nogle konsekvenser andet end at jeg blev sur og ked af det så gjorde han det bare igen...

Til sidst sagde jeg til ham at enten så havde han tid til det her forhold, eller også havde han ikke.. og hvis han ikke havde måtte han sige det for jeg var træt af at blive holdt for nar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.