hilfe, be om :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2011

ilmdj

hej allesammen. jeg har liiiige oprettet mig som bruger herinde fordi jeg har brug for noget hjælp. 

jeg plejer at have en menstruationscyklus på ca 28 dage, det er meget sjældent at jeg går over. nu står jeg her og er gået 5 dage over  cyklus imorgen. jeg har taget et hav af teste, alle negative. jeg er oppustet så det gør noget, det er virkelig vildt! og det er HELE dagen, ligemeget om jeg spise de fødevarer som gør at man ikke bliver så oppustet, det er fra når jeg står op til jeg går i seng, jeg ligner virkelig en der skal føde imorgen!!!! min havregryn smagte mærkeligt imorges... hm hm hm hm hm hm hm!!!!

nogle gode råd og hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Ranarupta

ilmdj skriver:

hej allesammen. jeg har liiiige oprettet mig som bruger herinde fordi jeg har brug for noget hjælp. 

jeg plejer at have en menstruationscyklus på ca 28 dage, det er meget sjældent at jeg går over. nu står jeg her og er gået 5 dage over  cyklus imorgen. jeg har taget et hav af teste, alle negative. jeg er oppustet så det gør noget, det er virkelig vildt! og det er HELE dagen, ligemeget om jeg spise de fødevarer som gør at man ikke bliver så oppustet, det er fra når jeg står op til jeg går i seng, jeg ligner virkelig en der skal føde imorgen!!!! min havregryn smagte mærkeligt imorges... hm hm hm hm hm hm hm!!!!

nogle gode råd og hvad ville i gøre? 

Hej og velkommen til.

Jeg tror, at jeg ville vente et par dage og så teste igen, hvis mens stadig er udeblevet.

Testene kan godt vise falsk negativ tidligt i graviditeten.

Anmeld

21. april 2011

ilmdj

jaa det er rigtigt nok, synes bare det er lidt træls med alt den uvished 

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

ilmdj skriver:

jaa det er rigtigt nok, synes bare det er lidt træls med alt den uvished 

Det er det også! 
Er I igang med Projekt Baby? 

Anmeld

21. april 2011

ilmdj

vi har prøvet lidt hist og her, så synes godt at jeg snart kunne bruge et svar  

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

ilmdj skriver:

vi har prøvet lidt hist og her, så synes godt at jeg snart kunne bruge et svar  

Ja, den der uvidenhed er svær. 
Man kan meget bedre forholde sig til et klart svar.

Anmeld

21. april 2011

ilmdj

ja nemlig, men hvor lang tid skal der gå før jeg henvender mig til lægen hvis mens stadig ikke er kommet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.