Hvad laver I? =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. april 2011

HopinWishin

Jeg har været ude og bowle sammen med min kæreste og en masse af hans ''venner og bekendte''... de tog videre i byen og jeg ligger hjemme på sofaen med slaske bukser og spiser chokolade påske-æg... hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Mira0911

Skal snart spise end masse frugtsalat... 

Anmeld

21. april 2011

HopinWishin

MoarJ skriver:

Skal snart spise end masse frugtsalat... 

iih så fornuftig du er =)

Anmeld

21. april 2011

Ploffer

HopinWishin skriver:

Jeg har været ude og bowle sammen med min kæreste og en masse af hans ''venner og bekendte''... de tog videre i byen og jeg ligger hjemme på sofaen med slaske bukser og spiser chokolade påske-æg... hmm..

Sidder i min lænestol og feder den med den bærbare på skødet... og en lille skål chips på  Overvejer at hente mig en sodavand  

Burde nok lægge vasketøj sammen, men orker det virkelig ikke lige nu 

Anmeld

21. april 2011

muzen

er for 3 en halv time kommet hjem fra en super god påskefrokost. og nu er kæresten min og min fætter taget i byen sammen. så jeg ligger og surfer rundt på nettet og slapper af.

Anmeld

21. april 2011

MaliksMor

HopinWishin skriver:

hvor dejligt

manden og jeg skal til at se film, med cola, chips og dip mhhh...

min slankekur går ikke særlig godt, drikker nupo to gange om dagen, også går jeg ellers amok med slik om aften

Anmeld

21. april 2011

Rosa

Spiser kinamad i sengen, og overvejer om jeg bare skal sove uden at børste tænder... 

Anmeld

21. april 2011

Kamulla

årh ligger og slapper i sofaen... har været fart på siden min påskeferie begyndte... sidder og tænker over hvad vi skal lave imorgen i det kommende gode vejr

Anmeld

21. april 2011

HopinWishin

CamillaRH skriver:

hvor dejligt

manden og jeg skal til at se film, med cola, chips og dip mhhh...

min slankekur går ikke særlig godt, drikker nupo to gange om dagen, også går jeg ellers amok med slik om aften

Jeg er også på kur... øv øv.... 

Vi må op på hesten igen i morgen!!

Anmeld

21. april 2011

HopinWishin

Rosa skriver:

Spiser kinamad i sengen, og overvejer om jeg bare skal sove uden at børste tænder... 

haha....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.