Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Secrets skriver: Hold da op! OM jeg fatter du kan blive ved at toppe dig selv
Hold da op! OM jeg fatter du kan blive ved at toppe dig selv
Denne kage tog også ENORMT lang tid i pynt... der er lagt rigtig mange timer i den .. men Helle er bare så sød, så hun fortjener det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shiiiiit den er flot!!
Hvor er den flot!!!
Toppen ligner næsten sådan noget "Anne Geddes"
Hamrende flot kage....
Er du SUNSHINE den er flot!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihh jeg er såååå misundelig på jer der bare kan det pis der..hihi
TbCp skriver: Hvor er den flot!!! Toppen ligner næsten sådan noget "Anne Geddes"
Det tænkte jeg også! Fede billeder, hun tager.
Wow!
Den ligner vores dåbskage i farver og design - men hvor er det bare fedt med lille Esben!!
Ranarupta skriver: Wow! Den ligner vores dåbskage i farver og design - men hvor er det bare fedt med lille Esben!!
Ja det er blevet meget populært, med dyr og i skarpe farver
Anasmor skriver: Fik fuldstændig frie hænder, Helle ville dog bare gerne have en utraditionel og farverig dåbskage og det fik hun så Så på toppen ligger Esben i et lille lammekostume og sover sødt... Tak fordi du kiggede med... Og så er der max billedspam, for dem der måske kunne bruge billederne som inspiration
Fik fuldstændig frie hænder, Helle ville dog bare gerne have en utraditionel og farverig dåbskage og det fik hun så
Så på toppen ligger Esben i et lille lammekostume og sover sødt...
Tak fordi du kiggede med...
Og så er der max billedspam, for dem der måske kunne bruge billederne som inspiration
Ej hvor er den flot - det helt vildt
Åh Stinna, hvor er den flotDu er bare for go´.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128