Rejse, hvad må jeg have med i håndtasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Mor til Mike

Jeg har fået afvide at jeg ikke må have læbestift med - eller Perfume, eller andet væske. Måske ikke engang sminke. MEN - Hvad må man egentlig have ombord på flyveren i sin håndtaske? Jeg skal til alanya, og jeg kan da ikke flyve 5 timer uden at forny min make-up? Nogen der ved hvad min taske må indeholde? knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Holbæktrunten

Jooooow, det kan du nu godt 

Anyway, gå ind på flyselskabets hjemmeside, der kan du finde diverse guidelines...

God tur

Anmeld

21. april 2011

henh01

Du må have alt med bare det ikke overstiger 100 ml. (mener jeg det er)

Efter flyveturen skal du kører i bus i 2,5 time, så mon ikke du kunne forny din make up der hvis det er så nødvendigt?

Anmeld

21. april 2011

Mor til Mike

henh01 skriver:

Du må have alt med bare det ikke overstiger 100 ml. (mener jeg det er)

Efter flyveturen skal du kører i bus i 2,5 time, så mon ikke du kunne forny din make up der hvis det er så nødvendigt?

Jo, men jeg har det med at forny den hver time. Og får det bare dårligt uden min lipgloss.  

Anmeld

21. april 2011

Mor til Mike

Holbæktrunten skriver:

Jooooow, det kan du nu godt 

Anyway, gå ind på flyselskabets hjemmeside, der kan du finde diverse guidelines...

God tur

Mange tak  

Anmeld

21. april 2011

FrkT

Man må godt have makeup med, eller det måtte vi i hvert fald (vi fløj med SAS). Du skal bare have check-ind poser (det er sådan nogle gennemsigtige nogle der kan lukkes) som det så skal lægges ned i. Og det er alt smørbart eller flydende, dvs. cremer, flydende makeup, parfume osv., vores måtte max være 250 ml - hvis man fx havde vandflaske eller noget med, så skulle man tømme det ud inden man måtte gå igennem. Når du er kommet igennem så kan du bare tage dine ting ud af check-ind posen/poserne igen og så gemme dem til du skal hjem, hvor det foregår på samme måde.

Mht. vægt så måtte vi max have 5 kg i håndbagagen INKL tasken man har med  For os var det rigeligt, og vi havde endda alle også en bog med.

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

Misselbek skriver:

Jo, men jeg har det med at forny den hver time. Og får det bare dårligt uden min lipgloss.  

Er det super nødvendigt at forny din makeup hver time??

Anmeld

2. maj 2011

Steph_Laurits

Honnie's Wife:) skriver:

Er det super nødvendigt at forny din makeup hver time??

Tænkte det samme

Anmeld

2. maj 2011

Darling<3

StephanieJ skriver:

Tænkte det samme

Heheh...

Jeg lægger makeup en gang om dagen, og den er også flot kl 3 om natten

Anmeld

2. maj 2011

Steph_Laurits

Honnie's Wife:) skriver:

Heheh...

Jeg lægger makeup en gang om dagen, og den er også flot kl 3 om natten

Nu er jeg heller ikke en der går med masser af make up, mascara til daglig og så øjenskygge og streg til "fint" brug!

Men hver sin smag/lyst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.