Så fik vi taget æg ud... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2011

ønskebørn74

2stk. blev det til ud af 4 ægblærer. I min venstre side var der kun en blære og den drillede. Min æggestok i denne side, sidder højt og flytter sig når de stikker i den. Efter 3 forsøg opgav hun det. Pga. det lave antal æg, valgte de at konvertere til ICSI. Det er den mest smærtefulde omgang jeg har været igennem indtil nu. Så jeg fik meget morfin og har sovet det meste af dagen. Jeg er meget øm stadig og ligger og putter på sofaen med manden. De ringer på lørdag imellem 8.00 og 8.30...

Så nu må vi se...

God påske alle sammen

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

2stk. blev det til ud af 4 ægblærer. I min venstre side var der kun en blære og den drillede. Min æggestok i denne side, sidder højt og flytter sig når de stikker i den. Efter 3 forsøg opgav hun det. Pga. det lave antal æg, valgte de at konvertere til ICSI. Det er den mest smærtefulde omgang jeg har været igennem indtil nu. Så jeg fik meget morfin og har sovet det meste af dagen. Jeg er meget øm stadig og ligger og putter på sofaen med manden. De ringer på lørdag imellem 8.00 og 8.30...

Så nu må vi se...

God påske alle sammen

Lene

Uuuhhhh, hvor bliver det spændende

alt hvad jeg kan

Lene

Anmeld

21. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Så nu må vi se...

God påske alle sammen

Lene

Jeg  for de to guldæg søde Lene!

Jeg håber, at du hurtigt kommer dig over ÆU og at du kan holde ventetiden ud til lørdag

ogherfra

Anmeld

21. april 2011

Putomanen

Åh, jeg håber at det er nogle fine æg, de har fået ud!

Jeg er ked af at høre, at det var smertefuldt. Nu handler det bare om at putte om dig selv og passe godt på dig selv

Anmeld

21. april 2011

ønskebørn74

1000 tak tøser!!!

Vi er spændte og tager det som det kommer!!!

Lene

Anmeld

21. april 2011

Kruse90

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

21. april 2011

AnneP

for at det er de mest fantastiske guldæg du har fået ud!

Anmeld

21. april 2011

Rosa

Kæreste Lene, jeg er stensikker - denne gang er det sgu jeres tur!!! (Og hvis ikke så får du pengene tilbage for mit gæt for så er det næste gang!) 

Denneher er på vej til jer: 

GOGOGO æggebasser 

Anmeld

21. april 2011

AnneH

Håber sådan at det er jeres tur denne gang.

Anmeld

22. april 2011

ønskebørn74

Takker tøser...

Nu skal vi bare have dagen til at gå...

Tolmodighed er ikke min stærke side... GG...

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.