Hvornår kan man teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. april 2011

nilleb1978

Hej søde piger.

Jeg blev insemineret den 13/4... Jeg er lidt i tvivl. Hvornår mener I at jeg kan forsøge mig med en test??

God Påske til jer alle... Og kryds gerne fingre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Lisbeth1985

nilleb1978 skriver:

Hej søde piger.

Jeg blev insemineret den 13/4... Jeg er lidt i tvivl. Hvornår mener I at jeg kan forsøge mig med en test??

God Påske til jer alle... Og kryds gerne fingre  

Jeg vil sige 14 dage efter ægløsningssprøjten

Det er en rigtig dårlig idé at testen inden, da det kan give falsk positiv (det skete for mig igår og det er absolut IKKE skuffelsen værd).. Så vent til du er sikker på, at den er ude af kroppen..

for to streger!

Anmeld

21. april 2011

nilleb1978

Tusind tak for svar, Lisbeth... Og tak for krydsede dine fingre.

Blev helt trist over at læse dit svar, da grunden til at jeg skrev var at jeg havde læst at du havde testet allerede meget tidligt og fået positivt svar. Øv, hvor er jeg bare ked af det nu ikke er positiv mere... Er du sikker på al håb er ude for dette forsøg??

Tænker på dig!

Anmeld

21. april 2011

Lisbeth1985

nilleb1978 skriver:

Tusind tak for svar, Lisbeth... Og tak for krydsede dine fingre.

Blev helt trist over at læse dit svar, da grunden til at jeg skrev var at jeg havde læst at du havde testet allerede meget tidligt og fået positivt svar. Øv, hvor er jeg bare ked af det nu ikke er positiv mere... Er du sikker på al håb er ude for dette forsøg??

Tænker på dig!

Tak

Nej, håbet er slet ikke ude endnu.. Har først officiel testdag næste fredag.. Så jeg tror stadig på det

Anmeld

21. april 2011

nilleb1978

Er sikker på at påskesolen skinner på os begge!!

Good luck!!

Anmeld

21. april 2011

Lisbeth1985

nilleb1978 skriver:

Er sikker på at påskesolen skinner på os begge!!

Good luck!!

I lige måde

Anmeld

21. april 2011

dorthemus

Jeg testede positivt på dag 14 efter insemination

Anmeld

21. april 2011

nilleb1978

Tak for dit svar... Så må det blive onsdag i næste uge jeg tester... 6 dage endnu. Ventetiden er hård, men forhåbentlig det hele værd!

Efter hvor mange forsøg blev du gravid, Dorthe?

Anmeld

21. april 2011

Nessie

Spørger nok lidt dumt, da vi røg direkte til mikroinsemination

skal I ikke på klinikken en bestemt dato og have taget test/blodprøve? Eller bliver man bare insemineret og så selv skal teste?

for at der er guld i maven hos jer alle

Anmeld

21. april 2011

otlitrom

Spørger nok lidt dumt, da vi røg direkte til mikroinsemination

skal I ikke på klinikken en bestemt dato og have taget test/blodprøve? Eller bliver man bare insemineret og så selv skal teste?

for at der er guld i maven hos jer alle

Jeg bærer selv et ICSI-barn, og vi skulle på klinikken til blodprøve. Men jeg mener det er meget normalt ved IUI at man selv tester, og så intelefonerer svaret til klinikken på en aftalt dag.. Hvorfor ved jeg ikke, men jeg kender flere hvor det har kørt på den måde!

TS: jeg vil vente til den med klnikken aftalte dag. Det er så skide surt at blive skuffet Jeg ved det trækker tænder ud, men det kan lade sig gøre! Held g lykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.