Hvad skal jeg gøre/sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Anonym trådstarter

Har en kæreste som er startet i praktik for 3 uger siden som smed, med mulig henblik på læreplads! Det er også helt fint, men nu er det store problem bare at han tager afsted når klokken er 5 om morgen og er hjemme mellem 16 og 17 om aften. Dvs væk fra os herhjemme i 10-11 timer om dagen, og det ser ikke ud til at irritere ham spor!  Men mig irritere det lidt at han siden han startede derude har sagt til dem at han sagtens kan arbejde over HVER DAG hvis bare han får en læreplads! Vi har en datter på 6 mdr, som godt ved hvem hendes far er selvfølgelig, men som ikke vil have at det er ham der putter, bader, trøster og til tider må han heller ikke give hende mad! Dette irritere ham rigtig meget, hvilket jeg godt kan forstå, men har prøvet at forklar ham at han jo kun er hjemme i 2-3 timer af hendes vågen tid, og i de timer skal vi spise, hun skal i bad og så er det i seng. Så de når ikke at lave noget sammen! Jeg brød fuldstændig sammen da min SP var her for en uges tid siden, fordi jeg simpelthen føler mig stresset over at det er mig og mig og mig og mig hele tiden! Vi snakkede om at vores datter skulle starte i dagpleje i juni istedet for august, og da jeg snakkede med min kæreste om det virkede han sur over at jeg overhovedet kunne tænke sådan!! Her i påsken skal han være på arbejde fra 6-18, tors.-fre.-lørdag .. Dvs han tager afsted klokken 5 og er hjemme klokken 19.. Ved ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at forstå at jeg sku mener det her !! Det er sku synd for vores datter og ikke mindst ham !! Har snakket med min mor om det, som siger at han faktisk ikke har ret til at rette på hende i hendes opdragelse for han er der jo ikke alligevel, så hvis hun piller i ting er det mig og ikke ham der skal sige nej?! Det kan hun på sin vis have ret i men han er jo hendes far? Hvad skal jeg gøre? Håber der er nogen der har nogle gode råd.

(undskyld det lange indlæg  Men det skulle bare ud)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Aves.

Hvad er alternativet...? Hvis ikke han er der hvor er han så henne...

Jeg levede med en mand der kørte hjemmefra inden vi vågnede og først var hjemme ved 18 tiden og det var sådan det var...Han skulle jo tjene penge...og jo, han fik et forhold til sine børn og jo han skulel da være med alt det han kunne, det er jo ikek for at genere nogen at han arbejdede, det er sådan verden er og for mange er det virkeligheden med dage som du beskriver.

Jeg var hjemme med mine så længe som muligt, og jeg nød det og mine børn havde glæde af det.

Anmeld

21. april 2011

Aves.

Og så kan jeg da virkelig ikke forstå din mors tankegang...fordi han ikke er hjemme så må han ikke være med når han er der....så må du heller ikke bruge de penge han er ude og tjene til jer? det giver jo ingen mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.