Hurtig hjælp.. Flade sko på i byen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. april 2011

An&Jo

Jeg skal til klassefest iaften.. Juhuu jeg skal drikke alkohol for første gang i 2 år.. :O

Men nu er jeg jo ikke rigtig garvet til at gå i byen længere, kan jeg godt have ballarinaer på?? vi regner med at ende i jomfru ane gade i Aalborg senere på natten nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Frøken J.

mortilj skriver:

Jeg skal til klassefest iaften.. Juhuu jeg skal drikke alkohol for første gang i 2 år.. :O

Men nu er jeg jo ikke rigtig garvet til at gå i byen længere, kan jeg godt have ballarinaer på?? vi regner med at ende i jomfru ane gade i Aalborg senere på natten nemlig..

Satens, du kan bare peppe resten af dit outfit op, hvis det er det! Dengang jeg gik i byen fortrød jeg i hvert fald tit, at jeg ikke havde taget flade sko på

Anmeld

21. april 2011

An&Jo

Secrets skriver:

Satens, du kan bare peppe resten af dit outfit op, hvis det er det! Dengang jeg gik i byen fortrød jeg i hvert fald tit, at jeg ikke havde taget flade sko på

Tak for svar..

Så vil jeg drage afsted i mine ballarina sko..

Anmeld

21. april 2011

Frøken J.

mortilj skriver:

Tak for svar..

Så vil jeg drage afsted i mine ballarina sko..

Gør du det! Om ikke andet kan du fnise, hvis dem i høje hæle begynder at klage over ømme fødder

Anmeld

21. april 2011

.....

Selvfølgelig kan du det

- Det har jeg tit på når jeg er i byen, så har dine fødder det også stadigvæk godt når du skal hjem igen

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

Jeg er jo absolut til de høje hæle, men hvis alternativet er av av i fisserne og mindre tid på dansegulvet skal du da hoppe i the balerines

Go tur i byen

Anmeld

21. april 2011

An&Jo

tusind tak for svar.. så vil jeg nu drage op mod bussen i mine ballarinaer, og senere grine højlydt over dem der har ondt i fødderne.. Eller måske bare fnise lidt ihvertfald..

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

Fisserne = fUsserne

Ha ha ha

Anmeld

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilj skriver:

Det kan du sagtens. Der er mange fine ballarinasko

Ellers er det en god sko at have med til at skifte sidst på aftenen. Genialt når man begynder at være træt i fusserne 

Anmeld

21. april 2011

tinasmor

SpunkenJo skriver:

Jeg er jo absolut til de høje hæle, men hvis alternativet er av av i fisserne og mindre tid på dansegulvet skal du da hoppe i the balerines

Go tur i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.