Ansigtsbehandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Sabrina2014

Jeg sidder lige pt på nutv og ser 'gamle' ansit af De unge mødres drøm, hvor Christina er i gang med at få ordnet sin hud, ordnet bryn osv.

Jeg ville høre, om der er nogle der kender en hjemmeside, i Midtjylland, hvor man kan se priser, osv på sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Muffinmus

de få gange jeg er afsted er på Unique Clinique i Viborg, det er alle stdeirs og tager 1 t 15 min for den store tur med dybderens, peeing, massage af ansigt osv til 500 ca.

De kan også rette bryn hvis man ønsker det, jeh gør det dog selv.

Deres hurtigere ansigtsbehandling er til 300 ca og tager det halve i tid .

Men ellers bare google ansigtsbehandling jyland, så kommer der sikkert noget frem

Anmeld

15. juni 2011

Inge Nielsen

Det var da dyrt. Hvorfor sparer du ikke den plovmand plus transport dertil ved at gøre det selv? Jeg fandt en god guide i, hvordan man udfører en ansigtsbehandling på sig selv. Tag et kig på http://www.sundhedslex.dk/ansigtsbehandling.htm - jeg har i hvert fald sparet tusindvis af kroner ved at lave en ansigtsbehandling på mig selv  - og resultatet er mindst ligeså godt som hos kosmetologen. Jo mere man øver sig, jo bedre bliver resultatet.

Anmeld

15. juni 2011

Kay

Inge Nielsen skriver:

Det var da dyrt. Hvorfor sparer du ikke den plovmand plus transport dertil ved at gøre det selv? Jeg fandt en god guide i, hvordan man udfører en ansigtsbehandling på sig selv. Tag et kig på http://www.sundhedslex.dk/ansigtsbehandling.htm - jeg har i hvert fald sparet tusindvis af kroner ved at lave en ansigtsbehandling på mig selv  - og resultatet er mindst ligeså godt som hos kosmetologen. Jo mere man øver sig, jo bedre bliver resultatet.

men det er jo bare ikke det samme... nu bor jeg godt nok i kbh... men jeg får vokset og farvet bryn og farvet vipper hver 6-8 uge for 100 kr... og det ville jeg ALDRIG gøre selv! det er noget rod... og man få onkelanders øjenbryn!!

ansigtsbehandling får jeg en gang i mellem... når økonomien er til det... og så har jeg købt nogle ansigtsmasker, til hygge her hjemme... men det giver jo bare slet ikke det samme...

Anmeld

15. juni 2011

AndreasMor84

Inge Nielsen skriver:

Godt råd, men det er altså ikke det samme som at få det gjort på en klinik.. der er jo også noget velvære i det

Anmeld

15. juni 2011

AndreasMor84

Sabrina L skriver:

Jeg sidder lige pt på nutv og ser 'gamle' ansit af De unge mødres drøm, hvor Christina er i gang med at få ordnet sin hud, ordnet bryn osv.

Jeg ville høre, om der er nogle der kender en hjemmeside, i Midtjylland, hvor man kan se priser, osv på sådan noget?

Kosmetologskolen i Århus er rigtig fin og det er tilmed billigt Har været der et par gange og jeg har været fuldt ud tilfreds med resultatet, behandlingen og ikke mindst prisen..

Gav 200 kr. for en behandling på 75 min Prøv at kigge på www.artofstyle.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.