Børnepasning tilbydes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Pullemulle

Hej allesammen

Jeg er en pige på 17 år der søger job som barnepige. Til hverdag går jeg i 10. klasse på en efterskole, og når jeg stopper til sommer skal jeg igang med grundforløbet til den pædagogiske assistentuddannelse. Jeg kan passe børn både til hverdag og i weekender

Håber at høre fra jer

Mvh. Patricia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Pullemulle

Det skal lige siges at det at jeg går på efterskole ikke vil hindre børnepasning  Jeg har eget værelse og barnet vil derfor stadig kunne sove efter behov uden forstyrrelser

Anmeld

26. april 2011

Pullemulle

Slet ingen?

Anmeld

26. april 2011

Sitrani

Tror faktisk de fleste forældre vil have deres barn passet i deres eget hjem, når det er af en barnepige....  måske det er derfor der ikke er nogen der svarer

Anmeld

26. april 2011

Pullemulle

STN skriver:

Tror faktisk de fleste forældre vil have deres barn passet i deres eget hjem, når det er af en barnepige....  måske det er derfor der ikke er nogen der svarer

Det kan der selvfølgelig være noget om..

Det vil ikke være noget problem at passe i deres hjem hvis det ikke er for langt fra enten min skole eller mit "rigtige" hjem, jeg skal jo trods alt med offentlig transport Det eneste problem ville være sen aftenen søndag til torsdag, jeg skal nemlig være tilbage kl 22.00

Anmeld

26. april 2011

modesty

Det vil nok også være en god idé at skrive i hvilken del af landet du befinder dig :-)

Anmeld

26. april 2011

Sitrani

Pullemulle skriver:

Det kan der selvfølgelig være noget om..

Det vil ikke være noget problem at passe i deres hjem hvis det ikke er for langt fra enten min skole eller mit "rigtige" hjem, jeg skal jo trods alt med offentlig transport Det eneste problem ville være sen aftenen søndag til torsdag, jeg skal nemlig være tilbage kl 22.00

Ja, hvis jeg var dig, ville jeg skriver annoncen om, så du også nævner, at du gerne vil passe i andres hjem - tror ikke der er så mange, der er interesserede i at få deres barn passet på en efterskole, selvom du sikkert kan få det til at fungere...

Held og lykke med jobbet i hvert fald

Anmeld

26. april 2011

Pullemulle

STN skriver:

Ja, hvis jeg var dig, ville jeg skriver annoncen om, så du også nævner, at du gerne vil passe i andres hjem - tror ikke der er så mange, der er interesserede i at få deres barn passet på en efterskole, selvom du sikkert kan få det til at fungere...

Held og lykke med jobbet i hvert fald

Det tror jeg jeg må prøve.. Mange tak for hjælpen

Anmeld

26. april 2011

Pullemulle

modesty skriver:

Det vil nok også være en god idé at skrive i hvilken del af landet du befinder dig :-)

Det er der selvfølgelig noget om.. Jeg vil oprette en ny da mange sikkert står af ved manglende informationer fra start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.