Side som denne blot til lidt større børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Anonym trådstarter

Syntes Baby.dk er en rigtig god side, men jeg kunne godt bruge en side der henvender sig til os med lidt større børn f.eks. fra skolestart til skoleslut - nogen der kender sådanne sider, helst både med debat samt køb/salg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

eElak

På mange børnesider er der også "et rum" til de større børn.... 

Anmeld

21. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Syntes Baby.dk er en rigtig god side, men jeg kunne godt bruge en side der henvender sig til os med lidt større børn f.eks. fra skolestart til skoleslut - nogen der kender sådanne sider, helst både med debat samt køb/salg.

Ellers kunne du jo lave en gruppe til alle os med ældre børn....jeg kan til dels godt følge dig, dog synes jeg ikke det er alderen på børnene men mere på mødrene herinde, derfor lavede jeg 30+ gruppen...det her er en meget ung side altså med mange unge og det kan jo selvfølgelig mærkes når der debatteres...og ikke alt kan de unge forstår, så flygter vi gamle ind på 30+.

Ellers ved jeg ikke lige hvor du skal hen...jeg har selv store børn, men de få ting der nu er med dem, det kan jeg sagtens finde nogle at dele med herinde...

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

luk

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

luk

? øhh, hvad mener du med luk? hvis det er for der ikke skal skrives mere i den så er det da dumt at hive den op, den var jo "long gone"...

Fandt du så et sted...? jeg ved der ikke findes bedre end her....og selvom man har store børn så er mange af brugerne da på alder med min den ældste..hehe...

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg troede at man kunne lukket et indlæg lige om når man lukker en køb/salgsannonce - men det kan man åbenbart ikke, så blev jeg jo så klog . Nej jeg fandt ikke rigtig noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.