Min dejlig kæreste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

I går fik jeg taget 4 tænder ud og han var super sød kærlig dejlig lave alt her hente den lille der blev passe et par timer hos en veninde pga min/vores datter er syg(er hun stadig øvøv) han tog børn,ave madtil de 3,ryde op,lage tøj på plads og the osv osv til mig.... lod mig sov det meste af dagen dog vække han mig to gang med the piller og mad og nusse mig under fødderne, putte mig. have det såå skidt men skønt af bleve behandle så skønt af ham.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

3rollinger

Hej Henriette

Det lyder superdejligt.

Men er jeg gaaet helt glip af noget? Hvad er der sket siden dit indlaeg i soendags om at I skulle gaa fra hinanden. Jeg skrev til dig idag for at hoere hvordan du havde det.

Knus
st

Anmeld

28. oktober 2008

st

Ja så er det jo ingen sag, at få hevet tænder ud, når man fr sådan en behandling. Men ja som den anden st skriver, hvad er det jeg har overset. Synes også lige du skrev den anden dag, at nu var du single. ???

st

Anmeld

28. oktober 2008

st

Undskyld, der var en forklaring i et andet indlæg.

Dejlig at I har fundet en løsning sammen igen. Pøj pøj til jer. Jeg håber I finder ud af det sammen.

st.

Anmeld

29. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg jeg skrev først det her indlæg efter *SS*
Men jo det er ikke så fedt af skal have så ondt men heller sådan ondt her ind tandpine stor set hverdag...
ALT SKAL TAGES UD OG HAVE GEBIS..
ja og pæne ikke mega skæve tænder en dyr sag..
Ca 69815 kr for alt.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.