Kan jeg smitte min datter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2011

grønbæk

Jeg er snot forkølet og min datter nyser og hoster lidt oftere end hun plejer og jeg kan et par gange om dagen syge nogle gode snotklatter ud af næsen på hende. Hun er knap 3 mdr.

Desuden er hun blevet lidt hys når hun skal til venstre bryst - kun det venstre!!?? Der er masser af mælk og det løber godt til.

Hun virker lidt mere træt end hun plejer og vil gerne sove 3 til 4 timer af gangen. Men når hun er vågen er hun evig glad og smiler, pludrer og synes bare livet er fedt!

Nogen der kan dele ud af lidt erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

JonTri

Tja du har jo nok smittet hende med forkølelse... her har vi været møllen igennem med syg storebror, der smittede resten - inkl lillebror på dengang 3 uger. Han blev også meget snottet og ville ikke være ved brystet ret længe. Så jeg var ved at sprænges, da han var "på" nærmest hver time

En snotsuger og saltvand hjalp noget her

Go bedring med hende

Anmeld

21. april 2011

grønbæk

Synes bare det er underligt hun lige pludselig ikke vil amme! Hun vil bare sove!

Anmeld

21. april 2011

JonTri

Altså... Bare hun tisser. Er hun ik monster sulten når hun vågner? Min venindes niece sov 12 timer i streg forleden... Moren vækkede hende for at fodre.

Anmeld

21. april 2011

grønbæk

Jo jo hun tisser og er jo også glad for det meste når hun er vågen - jeg er bare en ny mor der bekymre mig lidt for meget tror jeg! Hun trænger vel til at sove det lille pus

Anmeld

21. april 2011

katrine7

Hvis hun er så snottet, kan det så ikke være derfor?

Jeg mener, hvis nu hun føler sig mere snottet ved at vende på den ene side (når hun skal spise af venstre), at hun så ikke kan få ordentlig luft gennem næsen?

For ved bare selv hvor træls det er, når man er helt snottet

Anmeld

21. april 2011

grønbæk

Så snottet synes jeg ikke hun er, men teorien er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.