Hej pige tak for alt jeres støtte+ indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

steen og jeg har snakke og snakke natten til søndag han tog fri fra arbejde + også natten til i dag... alt er løst og en masse misforståelser dejligt for elsker ham vild meget og han fræde og græd og elsker mig vildt meget + han har aldrig været så ked af det og forelskede i en som mig.....Dog har vi jo være vores fejl og dem må vi arbejde og kæmpe mere med fremover især han stædig hed og det hved han og jeg mit i af stole mere på han ikke finde en anden og han det samme.....
Stadiig er vores forhold jo stadig nyt kun 15 mdr igår hvis vi ikke med regne 1½ dags pause med........
Så nu håber vi begge på det bedste...
I går fik jeg taget 4 tænder ud og han var super sød kærlig dejlig lave alt her hente den lille der blev passe et par timer hos en veninde pga min/vores datter er syg(er hun stadig øvøv) han tog børn,ave madtil de 3,ryde op,lage tøj på plads og the osv osv til mig.... lod mig sov det meste af dagen dog vække han mig to gang med the piller og mad og nusse mig under fødderne, putte mig. have det såå skidt men skønt af bleve behandle så skønt af ham og kan se han har fatte vores snak så...

Takker piger.....

Knussss herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

fam.4xc

Held og lykke med jer

Anmeld

28. oktober 2008

miver

Skønt at høre i har fået talt om tingne og pøj pøj herfra
Mie

Anmeld

28. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

takker sikke en gang rod..... man kan blev så gal af man slå op har jeg ikke gjort sinden jeg var 16-20 år..*SS*...

Anmeld

28. oktober 2008

wamse

Held og lykke herfra, og det var da godt i fik talt ud om det
Kram herfra

Anmeld

28. oktober 2008

3rollinger

Super Henriette. Det er jeg meget glad for paa dine vegne.

Knus
Trine

Anmeld

28. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Er jeg også han sagde og nu her af han er ked over jeg ikke er gravid inu og venter vores barn han ville så gerne have en med mig så vi har det sammen også/mere sammen.....
Men han har også forstå af jeg ikke bare ville osv...
så han har jo vente godt på mig et sted han har ville siden dec 2007 og jeg første i juni i år...
Men vi tager en dag af gangen så må vi se.
Knusss

Anmeld

28. oktober 2008

twinboys

Hej dejligt i fik talt om tingene, ja det hjælper som regel...

Held og lykke til...
Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.