Oplever du også det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Mira0911

Ja og det er kun når jeg går i seng at det kommer.... 

Ville høre om der er andre som også oplever det... 

Når jeg ligger på min venstre side og skal til at sove, kommer der med det samme en sovende og stikkende fornemmelse ved venstre lår og hofte, det er slet ikke så slemt når jeg ligger på højre på side... 

Værst på venstre, sommetider gør det ondt at jeg ikke kan ligge på venstre side, venstre side er min favorit side... 

Hvad det være som er en sovende og stikkende fornemmelse hver gang jeg skal sove? 

Nogle der måske kender til det eller ved hvad det er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Sitrani

Hmmm... mit umiddelbare bud ville være, at baby ligger og trykker på nogle store blodårer, som går ned i dit ene ben....??

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

STN skriver:

Hmmm... mit umiddelbare bud ville være, at baby ligger og trykker på nogle store blodårer, som går ned i dit ene ben....??

Okey... Hvis det er det, virker det mystisk at det kun er venstre side som er allerværst... 

Anmeld

21. april 2011

Sitrani

MoarJ skriver:

Okey... Hvis det er det, virker det mystisk at det kun er venstre side som er allerværst... 

Det kommer vel an på hvordan babyen ligger, tænker jeg..?? Ellers har jeg i hvert fald ikke nogle bud på hvad det kan være - en nerve der sidder i klemme måske... don't know........

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

STN skriver:

Det kommer vel an på hvordan babyen ligger, tænker jeg..?? Ellers har jeg i hvert fald ikke nogle bud på hvad det kan være - en nerve der sidder i klemme måske... don't know........

Det er jo det... En nerve tror jeg ikke, for så vil jeg nok have mere ondt... 

Anmeld

21. april 2011

Sitrani

MoarJ skriver:

Det er jo det... En nerve tror jeg ikke, for så vil jeg nok have mere ondt... 

Ja, detr kan godt være... det er altid svært at bedømme andres ubehag/smerter,....

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

STN skriver:

Ja, detr kan godt være... det er altid svært at bedømme andres ubehag/smerter,....

Ja det er det nemlig...  

Måske nogle som kender til det eller selv bøvler med det... 

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

opper den lige...

Anmeld

21. april 2011

Sissel

Altså jeg har under begge mine graviditeter kun kunnet sove på venstre side. Men det er lidt noget bøvl, for der blir lissom uligevægt.. Men hvorfor jeg kun kan sove på den side ved jeg desværre ikke

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Sissel skriver:

Altså jeg har under begge mine graviditeter kun kunnet sove på venstre side. Men det er lidt noget bøvl, for der blir lissom uligevægt.. Men hvorfor jeg kun kan sove på den side ved jeg desværre ikke

Okey... Tænker nu mere om du har oplevet det jeg skriver om? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.