Så nåede jeg terminsdatoen... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Line Højdal

40+0 - dagen der har været inprentet i hovedet de sidste mange måneder... Hold op hver det føles mærkeligt at nå hertil!!

Jeg er så spændt, utålmodig og ved siden af mig selv. Jeg er klar, men ved ikke helt hvad jeg har i vente og hvornår det hele starter... Hvordan mon min fødsel starter, hvordan tackler jeg det og bliver det nemt?? Tænk at man kan have forberedt sig så meget på noget og så alligevel være så uforberedt... det er lidt underligt!!

Men altså - jeg er bare klar til at blive mor og glæder mig til at holde min dejlige lille babydreng tæt ind til mig, mærke ham, dufte ham og lære ham at kende...

Så tøser... sender i ikke lige lidt ve-støv i denne retning?? Der må meget gerne ske noget meget snart og helst i dag selvfølgelig

God dag til jer alle
Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

.....

Pipkukkeren skriver:

40+0 - dagen der har været inprentet i hovedet de sidste mange måneder... Hold op hver det føles mærkeligt at nå hertil!!

Jeg er så spændt, utålmodig og ved siden af mig selv. Jeg er klar, men ved ikke helt hvad jeg har i vente og hvornår det hele starter... Hvordan mon min fødsel starter, hvordan tackler jeg det og bliver det nemt?? Tænk at man kan have forberedt sig så meget på noget og så alligevel være så uforberedt... det er lidt underligt!!

Men altså - jeg er bare klar til at blive mor og glæder mig til at holde min dejlige lille babydreng tæt ind til mig, mærke ham, dufte ham og lære ham at kende...

Så tøser... sender i ikke lige lidt ve-støv i denne retning?? Der må meget gerne ske noget meget snart og helst i dag selvfølgelig

God dag til jer alle
Line

Jeg puster lige noget Ve støv i din retning . Og held og lykke når det går løs!

Anmeld

21. april 2011

Troldemommi

ve støvet er pustet afsted mod dig, håber det virker :-)

Anmeld

21. april 2011

Annette A

Ja det er ret specielt, at man kan være så sikker og forberedt på det uventede det er, når man går i fødsel. Det allervigtigste er at holde fast i den der begejstring for, at man snart skal se den lille og være positiv og tænke, at man nok skal klare det og samarbejde med kroppen. Det er jo en helt fantastisk oplevelse, selvom det også godt kan virke lidt skræmmende. Men man føler man kan klare alt oven på sådan en oplevelse. Så held og lykke og håber snart han kommer ud til dig.. 

Anmeld

21. april 2011

Line Højdal

Tak skal i have

Jeg glæder mig helt vildt til at han kommer.. det er jo en fødselsdag - en festdag.. omend der skal arbejdes lidt før man kan få lov at fejre ham  Men herhjemme glæder vi os bare - og jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver fantastisk.. Kroppen er jo bygget til at klare det, så jeg er ikke bekymret!!

Ind til videre ingen tegn på noget, så han tager sikkert et par dage mere i det  hotel

Men ve-støvet er modtaget med kyshånd... moderen er bestemt ikke tålmodig længere

og fortsat god påske

Anmeld

21. april 2011

Najsen86

sender straks vestøv i din retning *pust*

Anmeld

21. april 2011

Mette.

Pipkukkeren skriver:

God dag til jer alle
Line

Jeg sender dig en heeel bunke ve-støv og håber den lille mand snart kommer ud.
Og forresten er det en god dag at have termin - det havde jeg selv for 1 år siden i dag. Men min lille pige blev i sin hule hele 8 dage længere, så jeg håber i får lov at få ham ud lidt før det. Man kan blive helt skør af at vente til sidst.

Anmeld

21. april 2011

twinny

sender lige en masse ve støv afsted til dig... ********

Anmeld

21. april 2011

Sarat0ve

God dag til jer alle
Line

jeg sender en hel masse vee'støv

og jeg er selv i 37.0 i dag . men jeg kan da også mærke
at man skal begynde at forstå at nu sker det altså snart .
man kan næsten ikke vente .

men jeg   for at at din lille guldklupsnart  kommer ud (:

held lykke med alt fremover

Anmeld

22. april 2011

lhn89

Uha, det bliver spændende at se hvor længe der går endnu! 

Jeg sender i hvert fald, alt det ve-støv jeg kan få fat i, til dig  

Men kender det godt fra mig selv, jeg har selv 14 dage til termin. Men hvor er der mange spørgsmål omkring det hele! Kan blive ved med at læse FB efter FB for at få en idé om hvordan det bliver  og hvor er det underligt at glæde sig så meget, og har forberedt sig så godt som man nu kan og egentlig bare venter på noget, som man egentlig ikke har en idé om hvad er. Jeg har i hvert fald en del forstillinger/forventninger/bekymringer om hvordan det bliver, men er sikker på at det nok skal ændre sig, når det kommer til stykket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.