et par kage spørgsmål :) nok fondant??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2011

signe.

kan 1 kg wilton fondant godt dække 2! runde kager? I ved, bare sådan nogle runde købebunde? og hvis man bliver omtrent 30 personer, er sådanne 2 kager så nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Magsen

signe. skriver:

kan 1 kg wilton fondant godt dække 2! runde kager? I ved, bare sådan nogle runde købebunde? og hvis man bliver omtrent 30 personer, er sådanne 2 kager så nok?

yes

Anmeld

21. april 2011

signe.

Maggieh skriver:

yes

tak blev pludselig helt i tvivl.. aaaaalt for længe siden jeg har lavet kager.. og nu skal jeg lave til de næste 2 weekender hehe..

Anmeld

21. april 2011

Magsen

signe. skriver:

tak blev pludselig helt i tvivl.. aaaaalt for længe siden jeg har lavet kager.. og nu skal jeg lave til de næste 2 weekender hehe..

hehe, kender godt følelsen :p

men skal du så ikke lave noget pynt?

fandt lige det her : http://www.sukkerkunst.dk/Hvor%20meget%20fondant%20skal%20jeg%20bruge.html

Men selv laver jeg det altid meget tyndt

Anmeld

21. april 2011

signe.

Maggieh skriver:

hehe, kender godt følelsen :p

men skal du så ikke lave noget pynt?

fandt lige det her : http://www.sukkerkunst.dk/Hvor%20meget%20fondant%20skal%20jeg%20bruge.html

Men selv laver jeg det altid meget tyndt

kagerne til søndag bliver bare med ovetræk og bogstaver... kagen til næste lørdag skal pyntes til den helt store guldmedalje,(vores søn 1 års fødselsdag ) men der når jeg også at få købt mere fondant inden

Anmeld

21. april 2011

Magsen

signe. skriver:

kagerne til søndag bliver bare med ovetræk og bogstaver... kagen til næste lørdag skal pyntes til den helt store guldmedalje,(vores søn 1 års fødselsdag ) men der når jeg også at få købt mere fondant inden

nåårh okey, så forstår jeg bedre :p hehe 

glæder mig til at se den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.