Kan en G-test være posetiv én dag og negativ den næste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

mortil4dejligepiger

Med nr. 2 testede jeg positiv om eftermiddagen - på 2 tests i sådan en 2-pak.

Næste morgen testede jeg igen - denne gang med en anden graviditetstest. Da var den negativ .

Jeg blev noget forvirret!! Valgte at få testet hos lægen dagen efter - da var den positiv. I dag er barnet 7 år og dejlig

fingre for dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nalle skriver:

Det kan være en af de graviditeter, man ikke skulle have opdaget, kan ikke huske hvad de kaldte den.

Det sagde de selv til mig.

Biokemisk graviditet 

Anmeld

21. april 2011

Anonym skriver:

Hej piger!

Min mens skulle være kommet i går. Det gjorde den ikke. Tog en test - den var posetiv, ikke STÆRKT posetiv streg men der var en nummer to streg som man SAGTENS kan se.

Jeg har igen taget en til morgen og der kan man næsten ikke engang ane en skyggestreg  Er så forvirret.... 

ER JEG GRAVID ELLER EJ?

NOGEN DER HAR OPLEVET DET SAMME????

Kun hvor det så var en biokemisk graviditet. 

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

tak for svar damer 

må vidst hellere bare væbne mig med tålmodighed og se dagene an... suk 

GOD PÅSKE!!!

Anmeld

21. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kun hvor det så var en biokemisk graviditet. 

Og det tænker jeg ikke det har været, da jeg i følge beregningerne er i uge 5 nu....

Anmeld

21. april 2011

Anonym skriver:

Og det tænker jeg ikke det har været, da jeg i følge beregningerne er i uge 5 nu....

Ok, det er lidt forskelligt hvordan lægerne anskuer det. Nogen siger BIO inden uge 6+ nogen siger BIO indtil 4+. Har også selv lært det som, at en BIO er inden 4+. Men er du helt sikker på undfangelsen så du er helt sikker på hvor langt ud er henne??

Hvis du har haft en SA burde de godt kunne måle det i dit blod stadig vil jeg mene. 

Håber der dukker en ny streg op 

Anmeld

21. april 2011

Ka+Ma=Be

Jeg oplevede selv at gå 10 dage over tid (hvilket jeg ALDRIG gør). Fik en svag positiv test - dagen efter var den mindre positiv, og dagen efter igen fik jeg af vide hos lægen at den var negativ. Derfor gik jeg ud fra at det var en biokemisk graviditet.

Tror bare at man skal huske sig selv på, at det altså ikke er unormalt og at det ikke nødvendigvis har betydning for evnen til at lave babyer  Jeg blev gravid igen måneden efter og er nu 19+5

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, det er lidt forskelligt hvordan lægerne anskuer det. Nogen siger BIO inden uge 6+ nogen siger BIO indtil 4+. Har også selv lært det som, at en BIO er inden 4+. Men er du helt sikker på undfangelsen så du er helt sikker på hvor langt ud er henne??

Hvis du har haft en SA burde de godt kunne måle det i dit blod stadig vil jeg mene. 

Håber der dukker en ny streg op 

Ja jeg er ret sikker på hvornår det skulle være, da jeg har været ved gyn og samtidig taget æl-test...

Hvis jeg har haft SA, ville der ikke komme en blødning så? 

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jeg oplevede selv at gå 10 dage over tid (hvilket jeg ALDRIG gør). Fik en svag positiv test - dagen efter var den mindre positiv, og dagen efter igen fik jeg af vide hos lægen at den var negativ. Derfor gik jeg ud fra at det var en biokemisk graviditet.

Tror bare at man skal huske sig selv på, at det altså ikke er unormalt og at det ikke nødvendigvis har betydning for evnen til at lave babyer  Jeg blev gravid igen måneden efter og er nu 19+5

Okay.... Nu har vi så prøvet over 1 år, så det er også svært at tro på hvis det er heldet er med os... men testen på test-dagen er tydeligt positivt! det var den i dag der var doven  Kan kun lige ane stregen! Hmmm

Anmeld

22. april 2011

Anonym skriver:

Ja jeg er ret sikker på hvornår det skulle være, da jeg har været ved gyn og samtidig taget æl-test...

Hvis jeg har haft SA, ville der ikke komme en blødning så? 

Jo det vil jeg mene. Men din urin kan også have forskellig koncentration af HCG, også på samme tid og især i starten kan det være svært.

Har du brugt de samme type tests hver gang? Hvis ikke så prøv det, for de reagerer meget forskelligt.

Krydser stadig fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.