Tutter skriver:
Virker det? Det må jeg prøve, er så hæsligt ikke at kunne få sin luft ud, men kun ind og ind og ind
Jeg synes den er slem, må prøve medicinen og hjælper den ikke må jeg ringe efter den, det er meget lang tid siden jeg har prøvet det håber ikke det skal fortsætte, havde jo ellers lige fået grønt lys for projekt baby i sommers, da astmaen var under kontrol
Åh suk, men der ER bare mega meget sving i vejret lige nu.. når jeg får et "astmaanfald" føles det mere som om jeg ikke kan fylde mine lunger med ilt.
Altså som en elevator der stopper mellem to etager og bare aldrig når bunden... Det er virkelig som om jeg hiver vejret ind, og vupti, så låser min lunger og hvis man skal tegne et billede af det, vil jeg sige det er som at suge en luftbobbel ned, og så stopper den når der er en tredjedel af lungen tilbage at fylde op...
Jeg lider ikke af nogle påviste allergier, så umiddelbart er det simpelthen ikke til at sige hvad der præcis tricker det hos mig. Men jeg kan tydeligt mærke når vejret svinger, her i årstidsskiftene. Og det skerogså oftest fo rmig når jeg sidder i et møde, hvor man bliver træt i hovedet og sløv i kroppen, så er det som om min krop glemmer at trække vejret ordentligt, og jeg ender med at sidde og gabe helt vildt voldsomt meget, og stadig ikke få ilt nok ind, og til sidst er jeg så træt at jeg bliver helt groggy og beruset at høre på, og ligesom bevæger mig i en slags slowmotion...
Så jeg påvirkes af tung varm luft, og hvis den er fugtig på en særlig måde jeg ikke kan forklare...
Jeg har det ofte bedst om vinteren, når luften er kold og tynd, og jeg kan mærke den kolde luft helt ned til bunden af mine lunger.
Jeg har desværre oplevet ofte, at bricanylen ikke virkede, uanset om den var udløbet eller spritny.
Jeg ved ikke hvorfor, den ikke virkede, jeg tog tit en ekstra dosis med det samme, for at have større chance for en virkning, men det resulterer altid i at jeg får rysteanfald (uanset dosis) og det føles virkelig som om ALT i mig bare ryster, virkelig som om mine indvolde hopper rundt, og jeg bliver ufatteligt træt, og meget arrig, fordi jeg ikke har kontrol over min krop, og ofte hjælper det ikke på min vejrtrækning alligevel....
Så bricanyl er for mig et spørgsmål om pest eller colera tit, derfor har jeg ikke engang noget hjemme, og har ikke haft det i mange år faktisk...
Men altså, jeg har aldrig oplevet andet end de bivirkninger der er når det virker, og så at det altså ikke har virket, og når det slet ikke har virket, er bivirkningerne også udeblevet...
Jeg ville prøve medicinen....