Ja , dagen starter som den altid gør her i hjemmet , knægten stod op kl 8 i morges , vi spiser morgenmad som vi plejer og ordner huset og går an langggg tur med hunden, men har det underligt, føler at der er noget der bare ik er rigtigt.
nå vi er en tur ude i byen og møder en frisk ældre mand, han ryger på en smøg og siger til os , sikke en deglig dag, solen skinder og med smøgen i kæften kan det ikk gå galt , vi smiler til ham og nikker, han fortæller så at han er 80 år gammel og har røget siden han var 13 så han holdt sku meget godt, det er en historie der er god og jeg tænker degligt at man nu kan så meget i den alder.
jeg ringer til mig mor for at aftale nærmere med wekenden da mig og sønnen skal ned og holde wekend hos hende, hun fortæller at hun måske er nød til at køre på et tidspunkt da en ven af familien tæt på er meget syg, jeg spørger ind til hvem det er og hun knækker sammen
, hun fik konstateret brystkræft for 6 måneder siden, hun fik fjernet sit ene bryst og så mente de at det var det, men nej, kræften havde nået at sprede sig og den er ondartet
hun har så idag til kontrol fået af vide at hun skal forberede sig på at sige farvel, for om en måned er det for sent, hun kan hverken snakke eller gå nu og ligger kun og er ligbleg
hun er 32 år gammel og har en lille datter på 5 år hun forlader sig med en deglig mand 
puuuu ikke nok med det så slugte jeg lige den og fik godt nok det skidt, men dagen er ikke slut endnu, kom ind på min facebook side og fik set at min veninde havde sat en grædende smiley på hende profil, jeg kontakter hende og spørger hva der dog er sket, hendes far havde lige fået hjertestop på vej ud til dem i formiddags og var død med det samme, 52 år gammel
min veninde har en lille datter på 5 måneder
hvorfor alt den død ?
snøft , nu vil jeg bare sove med min mand og barn i armen og håbe at det ikke sker for os, men man kan aldrig vide 
Anmeld