Kønsskanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Levi&LilysMor

Mikkel min kæreste og Jeg var til selvbetalt kønsskanning i Silkeborg idag. Det var så godt at se bebsi igen, og hold da op den er blevet stor , den var helt perfekt i størrelsen ( Fulgte kurven perfekt )

Men på billedet/filmen viste det sig at vi venter os en lille DRENG

Undrer mig slet slet ikke over at jeg kan mærke ham, når han ligger lige foran til maven, og så er han en rigtig vildbasse puhada  Mikkel blev også rigtig glad han ville virkelig gerne have en lille dreng først, og så fik han sig sådan en fin gave, man kunne se hvor glad han blev

Nu har vi lige sat og kigget vores video igennem som vi fik med og en masse billeder, tror der var omkring de 16, så der er masser at gøre med , rigtig dejligt at have fremover

God aften til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Mira0911

Patricia skriver:

Mikkel min kæreste og Jeg var til selvbetalt kønsskanning i Silkeborg idag. Det var så godt at se bebsi igen, og hold da op den er blevet stor , den var helt perfekt i størrelsen ( Fulgte kurven perfekt )

Men på billedet/filmen viste det sig at vi venter os en lille DRENG

Undrer mig slet slet ikke over at jeg kan mærke ham, når han ligger lige foran til maven, og så er han en rigtig vildbasse puhada  Mikkel blev også rigtig glad han ville virkelig gerne have en lille dreng først, og så fik han sig sådan en fin gave, man kunne se hvor glad han blev

Nu har vi lige sat og kigget vores video igennem som vi fik med og en masse billeder, tror der var omkring de 16, så der er masser at gøre med , rigtig dejligt at have fremover

God aften til jer

Det var hos Lisette ikke? 

Hun er fantastisk.... 

Vi var også til kønsscanning da jeg var 14+4, nøøøøj en dejlig oplevelse... 

Anmeld

25. april 2011

Levi&LilysMor

Jo sådan en mørk håret rigtig sød en, som hele tiden sagde nårhh  hihi. men ja det var super godt, hellere en som hende end hende vi fik til nf, den sure *** ...

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

TIllykke med at i skal have en lille dreng

Anmeld

26. april 2011

twinny

tillykke med den lille dreng...

Anmeld

26. april 2011

B&J

Stort tillykke med den lille dreng i maven

Anmeld

26. april 2011

Levi&LilysMor

Tusind tak  det er bare så dejligt at vi endelig ved hvad det er, og så var det da også dejligt med en dreng nu hvor min svigerinde skal have tvillinge piger

Anmeld

26. april 2011

norenberg

da jeg ventede mig for et år siden, betalte vi også selv for køns scanning i uge 18 og senere en 3/4 D Scanning i uge 24 og vi så lille bebsen som var en pige så der blev købt ind i lyserødt.....men ups til en kontrol scanning i uge 34 viste det sig sørme at pige havde fået en tap....knap så fedt at stå med en masse lyserødt fordi der var blevet taget fejl så de scanninger kan man ikke stole 100 % på...vi havde endda set billeder som er taget mellem benene af bebsen og de havde vist hvad der var hvad der nede...

Anmeld

26. april 2011

Jemion

Tillykke med jeres lille supermand i maven  

Anmeld

26. april 2011

Levi&LilysMor

Hold da op det lyder godt nok lidt vildt at det lige pludslig blev en dreng, men det er nu meget sikkert her, det kan umuligt være en pige, med den tap i midten jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.