El smøgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Bigmamma

Hej Tøser  Er der nogle der kender til Elsmøgen? Jeg overvejer den kraftigt, da jeg prøvede min søsters. men kan ikke finde noget info om nogen der har prøvet den...Er der nogle der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

dorthemus

Min mor bruger den og den ser skræmmende ægte ud  røgen ligner rigtig røg.

Anmeld

20. april 2011

Bigmamma

dorthemus skriver:

Min mor bruger den og den ser skræmmende ægte ud  røgen ligner rigtig røg.

Ja den ser utroligt ægte ud, men smager ikke grimt og lugter ikke grimt  men den smager noget sødt, så tænkte på om der var parfume i...Det ville jo heller ikke være godt

Anmeld

20. april 2011

Bondepigen

Hej Tøser  Er der nogle der kender til Elsmøgen? Jeg overvejer den kraftigt, da jeg prøvede min søsters. men kan ikke finde noget info om nogen der har prøvet den...Er der nogle der kan hjælpe?

Jeg har skrevet noget her om e-cigaretten...og smidt links til hvor man køber en god en, og link til et forum for e-cigaret brugere...som kan være behjælpelige med diverse spørgsmål...

https://www.baby.dk/debat/87774pi1/ordet-er-frit/nogen-der-vil-vaere-med-paa-et-rygestop-p.aspx

Anmeld

20. april 2011

Bondepigen

lauramusen skriver:

Ja den ser utroligt ægte ud, men smager ikke grimt og lugter ikke grimt  men den smager noget sødt, så tænkte på om der var parfume i...Det ville jo heller ikke være godt

Der er ikke parfume i, men aromastoffer fra levnedsmidler..

Anmeld

20. april 2011

Bigmamma

Bondepigen skriver:

Jeg har skrevet noget her om e-cigaretten...og smidt links til hvor man køber en god en, og link til et forum for e-cigaret brugere...som kan være behjælpelige med diverse spørgsmål...

https://www.baby.dk/debat/87774pi1/ordet-er-frit/nogen-der-vil-vaere-med-paa-et-rygestop-p.aspx

Tusind tak det er værd og kigge på  

Anmeld

20. april 2011

Bondepigen

lauramusen skriver:

Tusind tak det er værd og kigge på  

Det er det i hvert fald, men som meD alt andet, så skal man være indstillet på det, for det er jo ikke det samme som en cigaret, og hvis man forventer det, så kan man jo lettere falde tilbage til den alm. Cigaret....

Men JEG syntes den var bedre, da det smager godt, du får ikke hovedpine efter det der svarer til en alm. cigaret og du stinker ikke langt væk af røg...

Men som med alm. cigaretter, så hold det laaangt væk fra børns rækkevidde. Nikotinen i de her e-cigaretter er jo i flydende form, enten bare helt flydende (som i dem jeg anbefaler) eller dryppet ned i et filter. Så alt det der indeholder nikotin..langt væk med det i et aflåst medicinskab eller lignende. Selve e- cigaretten holder du jo selvfølgelig øje med ligesom med en pakke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.