Scanningsklinnik og terminsberegning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, kan de på en scanningsklinnik udregne termin udfra størrelse på bebs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej piger, kan de på en scanningsklinnik udregne termin udfra størrelse på bebs?

Ja, sådan ca. Alt efter hvor langt du er. I starten er det mere en "guide" for hvor langt du er. Det er først til NF de fastsætter den. Men dermed ikke sagt at en tidlig scanning ikke er præcis. Det er den for mange, men også upræcis for en del. 

Tag den som en ca. beregning 

Anmeld

20. april 2011

CamillaValby

Det eneste de kan gøre er at lave en cirka beregning, den gældende og mest præcise de kan lave er til NF.

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, sådan ca. Alt efter hvor langt du er. I starten er det mere en "guide" for hvor langt du er. Det er først til NF de fastsætter den. Men dermed ikke sagt at en tidlig scanning ikke er præcis. Det er den for mange, men også upræcis for en del. 

Tag den som en ca. beregning 

Det er fordi jeg ikke aner om jeg er 5 eller 9 uger henne, så dét bør de jo kunne se en klar forskel på så, ikk?? Tak for svar, jeg tror jeg tager en tid lørdag

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Det eneste de kan gøre er at lave en cirka beregning, den gældende og mest præcise de kan lave er til NF.

Hej med dig, jeg ved ikke om jeg er 5 eller 9 uger henne, så det er dét den skal bruges til hehe.. Så dén tror jeg, vi snupper på lørdag så vi kan få klarhed

Anmeld

20. april 2011

Anonym skriver:

Det er fordi jeg ikke aner om jeg er 5 eller 9 uger henne, så dét bør de jo kunne se en klar forskel på så, ikk?? Tak for svar, jeg tror jeg tager en tid lørdag

Jo helt bestemt!! Der er meget stor forskel.

Held og lykke med det 

Anmeld

20. april 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Hej med dig, jeg ved ikke om jeg er 5 eller 9 uger henne, så det er dét den skal bruges til hehe.. Så dén tror jeg, vi snupper på lørdag så vi kan få klarhed

Der er stor forskel på om du er 5 eller 9 uger henne

Så bare nyd det på lørdag, de giver dig en cirka dato også bestiller du NF ud fra den Også får du den endelige til NF

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jo helt bestemt!! Der er meget stor forskel.

Held og lykke med det 

Det er nemlig dét jeg tænker, så dét må de kunne se, hvor langt jeg er henne

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Der er stor forskel på om du er 5 eller 9 uger henne

Så bare nyd det på lørdag, de giver dig en cirka dato også bestiller du NF ud fra den Også får du den endelige til NF

Anmeld

20. april 2011

Anonym skriver:

Ja, ihvertfald kan de som om du er omkring 5-6 eller 9... ingen tvivl om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.