Slet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. april 2011

Sasja77

hc=k skriver:

Det har nogle små skrammer i lakken, men det er ikke noget som man ser. Der har været skruet en plade på så det er der nogle huller efter, men det kan lappes og males over uden problemer.
Jeg kan ikke lige tage andre billeder lige nu for det står inde på min søns værelse og han sover hehe.
Du kan bare snakke med sin svigerfar imorgen engang og så skrive når du ved noget, Jeg skal nok lade være med at sælge det til en anden inden du har fået mulighed for at svare..

Nøj det var sødt af dig!! 

Uha kan slet ikke forstå at jeg for en gang skyld er kommet først til mølle med noget Jeg skriver i morgen formiddag når jeg har talt med de kære svigerforældre (som bare er fantastiske til køre land og rige rundt når jeg har fundet gode ting til deres eneste barnebarn)

God aften til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

hc=k

Sasja77 skriver:

Nøj det var sødt af dig!! 

Uha kan slet ikke forstå at jeg for en gang skyld er kommet først til mølle med noget Jeg skriver i morgen formiddag når jeg har talt med de kære svigerforældre (som bare er fantastiske til køre land og rige rundt når jeg har fundet gode ting til deres eneste barnebarn)

God aften til dig!

Jamen det er da bare helt iorden

God aften til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.