Puha! Dagens forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Janni.

Hej piger

Jeg bliver lige nød til at læsse af hos jer igen 

Min kæreste, vores søn og jeg er ude for at handle ind til påske dagene. Vi kører rundt på parkerings pladsen ved vores brugs og leder efter en p plads, hvilket var lidt svært at finde fordi alle folk åbenbart handler idag  Pludselig fra den ene "sidevej" kommer en bil drønnende ud med rimelig høj fart og rammer os i SIDEN  FUCK (undskyld) hvor blev vi forskrækket. Heldigvis sidder vores søn i den anden side af bilen, og ingen af bilerne tager alt for stor skade. Der sker heller ingen personskade, men nej hvor blev jeg da bare forskrækket og ikke mindst bange  Vores søn som sidder og sover i autostolen, vågner ganske kort, giver sin mor det største smil og jeg knækker smågrædende sammen.  

Så er det pludselig at man mærker at man er blevet mor med stort M. I aften er han mere urolig end han plejer og vil ikke rigtig sove. Han virker ikke til at have ondt og ej heller pylleret, men jeg tror da dagens hændelse har forskrækket ham en smule alligevel.

Tak fordi jeg måtte læsse af på jer (igen igen)

Ha en forsat god aften tøser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

B&J

Hold da op godt der ikke skete jer noget håber snart i er kommet over det store chok.. og godt lille manden sad i den anden side

Anmeld

20. april 2011

Janni.

B&J skriver:

Hold da op godt der ikke skete jer noget håber snart i er kommet over det store chok.. og godt lille manden sad i den anden side

Tak, der går nok lige et par dage. Men vi har fået det snakket rigtig godt igennem herhjemme i aften. Og bare siddet og stirret på vores søn  

Anmeld

20. april 2011

B&J

Janni. skriver:

Tak, der går nok lige et par dage. Men vi har fået det snakket rigtig godt igennem herhjemme i aften. Og bare siddet og stirret på vores søn  

Så dejligt i har snakket sammen så bliver det meget nemmer at have inde i hove, og ja kan godt forstå du kigger på ham

Anmeld

20. april 2011

Dittemor26

nej da puha en grim oplevelse, godt der ikke skete jer noget! Håber I kommer over chokket og får nogle gode påskedage!  til dig!

Anmeld

20. april 2011

bullerbassen

Pu ha godt der ikke skete nået med jer.

Kan godt forstå I blev forskrækket  Det er bare ikke sjovt.

Anmeld

20. april 2011

merichs

Åh nej da, kan godt forstå du blev forskrækket! Man kan ikke lade være med at tænke "hvad nu hvis...". Godt der ikke skete noget med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.