Barbie dukke kagen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Jamen søde den er da for fin du er blevet afhængi ik?

taak søde  !! 

totaaaaaaaaalt  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Lou87

Maggieh skriver:

tak for det !! 

Ja, det kan man sagtens, hmm det gør det ikke her.. jeg har det altid pakket godt ind i film OG i en lufttæt 'kasse' .. ++ hvis det alligevel er blevet hårdt så kan du bare ælte det til det er blødt

. må man li spørge om noget, tæntke du måske vidste det ?

de kan holde lææææææææææææææææææææææææænge :b Jeg opbevarer dem i engang til - en lufttæt kasse men det behøves de egentlig ikke engang :b

Hvor spændende  Den glæder jeg mig til at se 

Okay, tusind tak...

Jeg må bare igang med og ælte så, selvom jeg tænker at det vil "flække"... når det er så knas tørt..
Har hørt noget om man ku gøre det blødt igen i mikroovnen, men aner ikk om det er sandt  ?? og gad vide hvor længe man skal putte det ind ?? ...

Åhh nej ikk glæde dig for tidligt, tvivler på resultatet bliver godt
Hahahaha

Anmeld

20. april 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Okay, tusind tak...

Jeg må bare igang med og ælte så, selvom jeg tænker at det vil "flække"... når det er så knas tørt..
Har hørt noget om man ku gøre det blødt igen i mikroovnen, men aner ikk om det er sandt  ?? og gad vide hvor længe man skal putte det ind ?? ...

Åhh nej ikk glæde dig for tidligt, tvivler på resultatet bliver godt
Hahahaha

nej det er helt rigtigt at du kan putte det i micro'en I ca. 10 sek. og så ælt løs

joooo selvf. gør det da det hvad skal du lave? :b

Anmeld

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

.. til min guddatter 

Rigtig fin!!!

Anmeld

20. april 2011

Magsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Rigtig fin!!!

1000 tak for det  

Anmeld

20. april 2011

Lou87

Maggieh skriver:

nej det er helt rigtigt at du kan putte det i micro'en I ca. 10 sek. og så ælt løs

joooo selvf. gør det da det hvad skal du lave? :b

Oki må jeg prøve så, ellers tror jeg at jeg smadrer mine stakkels hypermobile fingre med æltning

Har kommet til og love og "prøve!".. LÆS PRØVE.. og lave en stor kage til min forældres plejebarns konfirmation.. Så...
Tænker en stor hvid en med lilla pynt af en art ??
Har ikk rigtig andet end sådan nogle hjerter og stjerne former, måske sådan en grim blomst også, men ellers intet..

Så ska nok blive spændende... !

Anmeld

21. april 2011

ZamanogDania

Lou87 skriver:

Oki.. jeg tænker bare den vil "flække" hvis du forstår, når den er som sten  ??

Ved du så om man kan lave pynten i forvejen
og ligeledes hvordan det ska opbevares ?

Tak for svar

Ja den vil flække men bliv ved med ælte med din flade side der hvor du har kræfter. Ved ikke hvordan jeg skaæ forklar håber du forstår.

Jeg opbevar mine pynt ind i sko æske den lægger fint der.

Anmeld

21. april 2011

Magsen

Lou87 skriver:

Oki må jeg prøve så, ellers tror jeg at jeg smadrer mine stakkels hypermobile fingre med æltning

Har kommet til og love og "prøve!".. LÆS PRØVE.. og lave en stor kage til min forældres plejebarns konfirmation.. Så...
Tænker en stor hvid en med lilla pynt af en art ??
Har ikk rigtig andet end sådan nogle hjerter og stjerne former, måske sådan en grim blomst også, men ellers intet..

Så ska nok blive spændende... !

Yeeey Lilla  hehe 

hvis jeg skal sige min ærlige mening så synes jeg du skal droppe stjerne og hjerte formene :p det er lidt FOR orginalt hehe Prøv evt. at lave nogle roser? og fine blomster :b ?

Anmeld

21. april 2011

Mi

Hvor er den flot. Sådan en ville mine piger da eeeeeeelske

Anmeld

21. april 2011

Magsen

Mi skriver:

Hvor er den flot. Sådan en ville mine piger da eeeeeeelske

iiiiih tuusind tak 

Håber jeg min guddatter også kommer til .. ej men det ved jeg nu ikke, hun er kun 2 :p Men Naomi bliver ihvertfald total glad af at se på den, hun er ikke engang ½ år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.