Hjælp til sko..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Sismofytten

Hejsa!

Håber en venlig sjæl har tid og lyst til at hjælpe mig? Og jeg hører meget gerne erfaringer fra andre..

Jeg mangler desperat et par sko til min datter. Hun har varme fødder, så vi skal have nogle, der ikke er tykke, men som er perfekte til vores vejr nu, hvis det lige er en tand for koldt (eller fugtigt i græsset) til sandaler.

Jeg har faktisk lige købt et par idag i Babysam, men de er vist alligevel for små. De var helt vildt store i størrelserne, og min datter prøvede dem og fik målt både fod, egne sko og de nye sko. Og umiddelbart passer de. Men ville så gerne have haft dem et nummer større. Desværre må den ene Babysam butik ikke få hjem fra en anden. Og vi bor i Nordjylland, og har været i begge vores butikker, hvor ingen havde dem i str. 22.

Det er disse sko - lyserøde kanvas sko fra Levi's, men dem jeg har købt er med 2 velcrobånd istedet for.

http://www.fashionarena.net/Boern/Produkter/251521/Levis-sko.aspx

Kan én mon hjælpe mig med at finde dem i den rigtige størrelse?

Ellers er jeg ude i noget af den her slags. Dem, jeg linker til fås dog kun i røde, og det er jeg ikke så vild med.

http://www.fashionarena.net/Boern/Produkter/477939/Le-coq-sportif-sneakers.aspx

Vi skal nok bruge en str. 23 eller 24. Min datters fod måler 13,5 cm.

Så er der nogen derude, der kan hjælpe, eller evt. har set/købt et par andre sko, som ikke er tykke og varme? Så tager jeg gerne imod tips....

Sismofytten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

eElak

Jeg synes at converse sko virker umiddelbart lette - og det er de sko jeg bruger til knægten herhjemme.... prøv evt at se på TS, hvis du vil spare nogle kroner.. 

Anmeld

20. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Hejsa!

Håber en venlig sjæl har tid og lyst til at hjælpe mig? Og jeg hører meget gerne erfaringer fra andre..

Jeg mangler desperat et par sko til min datter. Hun har varme fødder, så vi skal have nogle, der ikke er tykke, men som er perfekte til vores vejr nu, hvis det lige er en tand for koldt (eller fugtigt i græsset) til sandaler.

Jeg har faktisk lige købt et par idag i Babysam, men de er vist alligevel for små. De var helt vildt store i størrelserne, og min datter prøvede dem og fik målt både fod, egne sko og de nye sko. Og umiddelbart passer de. Men ville så gerne have haft dem et nummer større. Desværre må den ene Babysam butik ikke få hjem fra en anden. Og vi bor i Nordjylland, og har været i begge vores butikker, hvor ingen havde dem i str. 22.

Det er disse sko - lyserøde kanvas sko fra Levi's, men dem jeg har købt er med 2 velcrobånd istedet for.

http://www.fashionarena.net/Boern/Produkter/251521/Levis-sko.aspx

Kan én mon hjælpe mig med at finde dem i den rigtige størrelse?

Ellers er jeg ude i noget af den her slags. Dem, jeg linker til fås dog kun i røde, og det er jeg ikke så vild med.

http://www.fashionarena.net/Boern/Produkter/477939/Le-coq-sportif-sneakers.aspx

Vi skal nok bruge en str. 23 eller 24. Min datters fod måler 13,5 cm.

Så er der nogen derude, der kan hjælpe, eller evt. har set/købt et par andre sko, som ikke er tykke og varme? Så tager jeg gerne imod tips....

Sismofytten

GEOX er et kvalitetsprodukt til varme fødder, fordi varmen fra fødderne trænger ud gennem sålen. Sålen er åndbar, da den er foret med en gore-tex membran. Dette betyder at vandet ikke kan sive op i skoen. GEOX har taget patent på sko med åndbare og vandafvisende såler.

Goex pige sko

Lidt mere fra Goex

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Mor til Frederic skriver:

GEOX er et kvalitetsprodukt til varme fødder, fordi varmen fra fødderne trænger ud gennem sålen. Sålen er åndbar, da den er foret med en gore-tex membran. Dette betyder at vandet ikke kan sive op i skoen. GEOX har taget patent på sko med åndbare og vandafvisende såler.

Goex pige sko

Lidt mere fra Goex

Den kan jeg "hoppe" med på...

Min datter er en meget varm pige, og også meget varme fødder.

Men Geox skoene er gode til nu, og også til smalle fødder.

Anmeld

20. april 2011

Tip!

Geox eller Ecco.....

Anmeld

20. april 2011

Tip!

Geox eller Ecco.....

Anmeld

20. april 2011

Sismofytten

KaLee skriver:

Jeg synes at converse sko virker umiddelbart lette - og det er de sko jeg bruger til knægten herhjemme.... prøv evt at se på TS, hvis du vil spare nogle kroner.. 

Selvfølgelig.. Hvorfor har jeg ikke lige tænkt på dem..?

Men er det så støvlen I bruger?

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Sismofytten skriver:

Selvfølgelig.. Hvorfor har jeg ikke lige tænkt på dem..?

Men er det så støvlen I bruger?

Jeg synes bare de virker lidt løse, nemme at gå skævt i, vrikke i... hvis jeg tænker på dem jeg selv har haft. Eller sidder de fint på børn? og støtter godt?

er ikke ment som træls indlæg, bare nysgerrig :-)

Anmeld

20. april 2011

Sismofytten

lærkes_mor skriver:

Jeg synes bare de virker lidt løse, nemme at gå skævt i, vrikke i... hvis jeg tænker på dem jeg selv har haft. Eller sidder de fint på børn? og støtter godt?

er ikke ment som træls indlæg, bare nysgerrig :-)

Ja, det ved jeg ikke. Men venter da spændt på et svar.

Dem jeg havde købt fra Levi's er nemlig meget fast i skoen, og virkede rigtig lækre. Og den fra Le Coq ser også lækker ud, og måske endnu mindre varme end de andre.

Anmeld

20. april 2011

Muffinmus

jeg synes converse og lignende stofstøvler er til større børn, de mangler totalt komfort og støtte og det har små børn nu engang altså brug for.

Geox skulle være gode, men vi har haft 2 par og gider dem bare ikke mere, synes ikke de holder det halve af hvad de lover.

Køber oftest ecco og Bisgaard til begge unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.