Hej søde piger 
Jeg er lige anonym lidt endnu, da jeg endnu ikke ved hvor langt jeg er henne, og på det seneste har haft et værre forløb..
Jeg VED jeg er gravid, og min mand og jeg er bare LYKKELIGE! Men men vi aner faktisk ikke lige hvor langt jeg er henne.. Jeg testede svagt svagt positiv sidste måned, og gik en uge over tid, og havde en masse kvalm, træthed og store ømme bryster (var ikke i tvivl om jeg faktisk var gravid), men begyndte at bløde og lægen mente det var en abort, da de ikke kunne ane HCG i mit blod overhoved.. Men nu har lægen brkræftet at jeg er ret gravid, jeg er igen gået over tid, og testene er SÅ klare og tydelige.. Men jeg aner intet om, om jeg er 5 eller 9 uger henne?
Er der mon nogle kendetegn?
Jeg har faktisk en rigtig babyhule allerede, jeg spottede den allerede sidste uge, men troede jeg havde taget på (jeg kunne passe mine bukser i benene men næsten ikke lukke dem uden hiv, træk og 'vold' 
Er der evt. nogle førstegangs gravide der har lyst til at uploade billeder fra jeres 5. og 9. uge? Eller komme med specielle kendetegn??
Kærlig hilsen en super lykkelig men forvirret og spændt kvinde 
Anmeld