Hvor langt er jeg mon henne? Kendetegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.826 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

Hej søde piger

Jeg er lige anonym lidt endnu, da jeg endnu ikke ved hvor langt jeg er henne, og på det seneste har haft et værre forløb..

Jeg VED jeg er gravid, og min mand og jeg er bare LYKKELIGE! Men men vi aner faktisk ikke lige hvor langt jeg er henne.. Jeg testede svagt svagt positiv sidste måned, og gik en uge over tid, og havde en masse kvalm, træthed og store ømme bryster (var ikke i tvivl om jeg faktisk var gravid), men begyndte at bløde og lægen mente det var en abort, da de ikke kunne ane HCG i mit blod overhoved.. Men nu har lægen brkræftet at jeg er ret gravid, jeg er igen gået over tid, og testene er SÅ klare og tydelige.. Men jeg aner intet om, om jeg er 5 eller 9 uger henne?

Er der mon nogle kendetegn?

Jeg har faktisk en rigtig babyhule allerede, jeg spottede den allerede sidste uge, men troede jeg havde taget på (jeg kunne passe mine bukser i benene men næsten ikke lukke dem uden hiv, træk og 'vold'

Er der evt. nogle førstegangs gravide der har lyst til at uploade billeder fra jeres 5. og 9. uge? Eller komme med specielle kendetegn??

Kærlig hilsen en super lykkelig men forvirret og spændt kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Anonym trådstarter

Er der ingen der vil komme med eventuelle gode råd? Er jo så forvirret og nysgerrig..

Anmeld

20. april 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Er der ingen der vil komme med eventuelle gode råd? Er jo så forvirret og nysgerrig..

Kan desværre ikke sige så meget. Men jeg vil TRO at det er tættere uge 9 end 5 hvis du kan se mave

Æget kan jo godt have hængt ved selvom du har blødt.

Hvornår finder du ud af mere? Så må du lige give en opdatering

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Kan desværre ikke sige så meget. Men jeg vil TRO at det er tættere uge 9 end 5 hvis du kan se mave

Æget kan jo godt have hængt ved selvom du har blødt.

Hvornår finder du ud af mere? Så må du lige give en opdatering

Jeg tror, tænker og føler at jeg er 9+ og ikke 4+ Ih, er så spændt! Vi skal først til læge om én uge, og derefter en scanning hvor barnets størrelse skal vurderes og hvor langt jeg er henne..

Anmeld

20. april 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Gå ind under billeder og tjek på de uger du er interesserede i :0)

Jeg tænker at du bliver tilbudt en terminsscanning, hvis du vel og mærke ønsker en nakkefoldsscanning... Der skal de jo kende fosterets alder ret præcis. Jeg blev i hvert fald tilbudt, da jeg blev gravid lige efter p-pillestop, og derfor var sidste menstruation ikke en pålidelig kilde 

Kæmpe tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

20. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Hej søde piger

Jeg er lige anonym lidt endnu, da jeg endnu ikke ved hvor langt jeg er henne, og på det seneste har haft et værre forløb..

Jeg VED jeg er gravid, og min mand og jeg er bare LYKKELIGE! Men men vi aner faktisk ikke lige hvor langt jeg er henne.. Jeg testede svagt svagt positiv sidste måned, og gik en uge over tid, og havde en masse kvalm, træthed og store ømme bryster (var ikke i tvivl om jeg faktisk var gravid), men begyndte at bløde og lægen mente det var en abort, da de ikke kunne ane HCG i mit blod overhoved.. Men nu har lægen brkræftet at jeg er ret gravid, jeg er igen gået over tid, og testene er SÅ klare og tydelige.. Men jeg aner intet om, om jeg er 5 eller 9 uger henne?

Er der mon nogle kendetegn?

Jeg har faktisk en rigtig babyhule allerede, jeg spottede den allerede sidste uge, men troede jeg havde taget på (jeg kunne passe mine bukser i benene men næsten ikke lukke dem uden hiv, træk og 'vold'

Er der evt. nogle førstegangs gravide der har lyst til at uploade billeder fra jeres 5. og 9. uge? Eller komme med specielle kendetegn??

Kærlig hilsen en super lykkelig men forvirret og spændt kvinde

det svært a sige , for det forskellig fra person til person ..

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Gå ind under billeder og tjek på de uger du er interesserede i :0)

Jeg tænker at du bliver tilbudt en terminsscanning, hvis du vel og mærke ønsker en nakkefoldsscanning... Der skal de jo kende fosterets alder ret præcis. Jeg blev i hvert fald tilbudt, da jeg blev gravid lige efter p-pillestop, og derfor var sidste menstruation ikke en pålidelig kilde 

Kæmpe tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt for jer!

Jeg har kigget derinde, men det er jo svært udfra hvem der har født før, og hvem der ikke har.. Så det er lidt svært at vurdere..

Mange tak skal du have Vi skal til lægen onsdag og gynækolog derefter og udregne termin, størrelse osv

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

ønskebebsi skriver:

det svært a sige , for det forskellig fra person til person ..

Ja, det ved jeg Men hvis det er én ud af 5 man kan se mave på som førstegangs gravide, kan man gå ud fra man er længere end uge 5 Det var bare sådan jeg tænkte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.