Åh nej ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Mauser.

Hej alle ..

Jeg er netop kommet hjem fra en tur i svømmehallen hvor jeg har anvendt boblebad og sauna, det var først bag efter at jeg kom til at tænke på om det mon er skadeligt for barnet ??

Venligst Maria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik jævnligt i sauna efter at jeg havde været i svømmehallen - jeg sad der bare ikke så længe.

Jeg kan ikke huske hvordan at det er med boblebad.

Anmeld

20. april 2011

otlitrom

Hvis du søger under boblebad eller spa oppe i søgefeltet kommer der mange tråde frem. Måske du kan finde svaret der?

Sauna har min læge sagt god for. Jeg skal bare være opmærksom på, hvordan jeg har det/kroppen reagerer, når jeg er derinde. Bliver det for varmt sparker baby gerne til, og så må mor fedte ud, selvom hun synes varmen er dejlig

Anmeld

20. april 2011

Mauser.

MoarHvidovre skriver:

Jeg fik jævnligt i sauna efter at jeg havde været i svømmehallen - jeg sad der bare ikke så længe.

Jeg kan ikke huske hvordan at det er med boblebad.

okay tak, det er vidst noget med høje temp. der kan være skadelige, men har læst at det først er senere i graviditeten da slimhinder kan frigive sig .. men der er mange delte meninger om det :/

Anmeld

20. april 2011

Mauser.

kitty skriver:

Hvis du søger under boblebad eller spa oppe i søgefeltet kommer der mange tråde frem. Måske du kan finde svaret der?

Sauna har min læge sagt god for. Jeg skal bare være opmærksom på, hvordan jeg har det/kroppen reagerer, når jeg er derinde. Bliver det for varmt sparker baby gerne til, og så må mor fedte ud, selvom hun synes varmen er dejlig

okay tak (: blev bare bekymret for alle de bobler ..

Anmeld

20. april 2011

Filippa & Liva

Jeg tror ikke du skal være bekymret, smukke..

Bare du ikke sidder deri for længe eller bliver utilpas pga. den høje varme.

Anmeld

20. april 2011

kiwifrugten

Jeg fik at vide jeg gerne måtte gå i spabad :-) man sidder der kun 15 min i en svømmehal, og det skader ikke barnet :-D

Anmeld

20. april 2011

Mauser.

BigBabyWish skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret, smukke..

Bare du ikke sidder deri for længe eller bliver utilpas pga. den høje varme.

Det gjorde jeg ihvertfald ikke smukke

Anmeld

21. april 2011

Mauser.

Ingen andre der har erfaring ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.