Nerverne er på højkant... Så er det imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. april 2011

ønskebørn74

Vi skal have taget æg ud imorgen... Vi skal være der 7.50 og udtagningen er 8.30... Er mega nervøs, glæder mig og er ked af det på en gang... Hold op hvor hormonerne og tankerne kører på højtryg... ... Håber der er nok æg og at guldæget er iblandt dem... ... Hold op hvor vil jeg gerne snart være mor....

Hvordan går det hos jer andre???

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Vi skal have taget æg ud imorgen... Vi skal være der 7.50 og udtagningen er 8.30... Er mega nervøs, glæder mig og er ked af det på en gang... Hold op hvor hormonerne og tankerne kører på højtryg... ... Håber der er nok æg og at guldæget er iblandt dem... ... Hold op hvor vil jeg gerne snart være mor....

Lene

for dig.

Held og lykke

Anmeld

20. april 2011

Kløver

uh håber det allerbedste, sender jer alle varme tanker, som overhovedet muligt og krydser fingre

Anmeld

20. april 2011

nielsen80

håber virkelig det går godt for dig imorgen!

Anmeld

20. april 2011

Putomanen

Jeg  for dig i morgen, jeg håber det kommer til at gå rigtig godt... Og selvfølgelig er guldægget iblandt 

Anmeld

20. april 2011

Rosa

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Lene

Det bliver den bedste dag i morgen - lige ud over når du tester positivt om lidt 

Jeg krydser fingre for dig og æggene 

Anmeld

20. april 2011

mortil4dejligepiger

Krydser SÅ meget fingre for dig!!!

Anmeld

20. april 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Lene

åhh hvor er det spændende..jeg håber så meget det går godt i morgen og at det er din tur denne gang. Det skal det bare være.. tror at vejret og årstiden i det hele taget gør noget rigtig godt for vores graviditetschancer

Anmeld

20. april 2011

Pipsle2012

Krydser fingre for dig/jer, og ønsker dig/jer det største og flotteste Guldæg der findes, og at alt ender med en lille spunk i din mavse

krammer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.