Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have taget æg ud imorgen... Vi skal være der 7.50 og udtagningen er 8.30... Er mega nervøs, glæder mig og er ked af det på en gang... Hold op hvor hormonerne og tankerne kører på højtryg... ... Håber der er nok æg og at guldæget er iblandt dem... ... Hold op hvor vil jeg gerne snart være mor....
Hvordan går det hos jer andre???
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Vi skal have taget æg ud imorgen... Vi skal være der 7.50 og udtagningen er 8.30... Er mega nervøs, glæder mig og er ked af det på en gang... Hold op hvor hormonerne og tankerne kører på højtryg... ... Håber der er nok æg og at guldæget er iblandt dem... ... Hold op hvor vil jeg gerne snart være mor.... Hvordan går det hos jer andre??? Lene
for dig.
Held og lykke
uh håber det allerbedste, sender jer alle varme tanker, som overhovedet muligt og krydser fingre
håber virkelig det går godt for dig imorgen!
Jeg for dig i morgen, jeg håber det kommer til at gå rigtig godt... Og selvfølgelig er guldægget iblandt
Det bliver den bedste dag i morgen - lige ud over når du tester positivt om lidt
Jeg krydser fingre for dig og æggene
Krydser SÅ meget fingre for dig!!!
åhh hvor er det spændende..jeg håber så meget det går godt i morgen og at det er din tur denne gang. Det skal det bare være.. tror at vejret og årstiden i det hele taget gør noget rigtig godt for vores graviditetschancer
Krydser fingre for dig/jer, og ønsker dig/jer det største og flotteste Guldæg der findes, og at alt ender med en lille spunk i din mavse
krammer herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128