Hvor langt kan jeres børn gå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.283 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

Vi har i dag været en tur på Røsnæs og gået en tur rundt på ca. 6,5 km. Turen var på stenstrand, bakker skove og enge. En rigtig skøn tur hvor vi så både en frø, sno, rådyr, marsvin i havet, og så også geder, gedekid, får og lam.

Vores søn på snart 6 år synes det var den bedste dag i meget lang tid og brokkede på intet tidspunkt over at det var langt eller at han var træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Ina33

Vi går rigtig rigtig meget, og vi går op til 10 km..

Min søn er 5 år, og han startede allerede som 3 årig med at gå meget langt. Når vi når over 10 km, så synes han dog det begynder at blive hårdt, hvilket jo er fuld forståeligt.

Jeg synes det er dejligt med børn, der ikke klager over at gå en lang tur.

Anmeld

20. april 2011

lykkekevin

jeg har en datter på knap 2 bliver hun 9 august ved ikke hvor langt hun kan gå men ved vi har 2,5 kilometer til dp og dem gå/løber hun helt uden brok der er kun brok så snart hun ikke må gå... hun elsker det og kan bare ikke få nok

Anmeld

20. april 2011

LIZO

ville ønske liam kunne.. han er næsten 6. men han har så mange problemer med smerte i benene. så han får så ondt at han begynder at græde efter 3-4 km. det er det samme når han er i børnehave.. han hygger sig når vi er ude og gå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.