menuen i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

9510

henh01 skriver:

spaghettig og pølser? Med ketchup så? Desværre er jeg ikke den store pølse spiser, ellers havde det godt nok være nemt og lækkert

nej laver en hvis sovs til spaghettien, for jeg er ikke vild med ketchup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Carl-Emil's mor

vi skal have hjemmelavet burgers med grillet kød og grillet grøntsager og fuldkorns hjemmebagte burgerboller 

Anmeld

20. april 2011

henh01

Shalmi skriver:

vi skal have hjemmelavet burgers med grillet kød og grillet grøntsager og fuldkorns hjemmebagte burgerboller 

det oser af overskud og lyder meget lækkert.

Anmeld

20. april 2011

Saram

Her bliver det bare koldskål.. Var meningen jeg skulle prøve en ny opskrift på forårsministrone men kæresten valgte så at tage hen til en ven og spise og i byen i aften, så droppede lidt at stå og lave lækker suppe..

Anmeld

20. april 2011

henh01

Annemor... skriver:

Min kæreste får besøg af et par kammerater så der skal grilles en hele kylling og nogle pølser og der til er der flødekartofler

at grille er bare det bedste.. ønsker mig en have og en grill

Anmeld

20. april 2011

MetteDN

Manden er ikke hjemme, så her står den på kold kartoffelsalat med kylletter og grov flutes .

Anmeld

20. april 2011

henh01

MetteDN skriver:

Manden er ikke hjemme, så her står den på kold kartoffelsalat med kylletter og grov flutes .

åhh ja kartoffelsalat - så er det forår

Anmeld

20. april 2011

Lou87

henh01 skriver:

Hejsa

Hvad skal I have at spise i aften?
jeg er på bar bund, bilen er til doktoren og jeg kan derfor først handle kl. 17

Orkk du har masser tid og handle i - bare tag i bilka de har jo åbent til 24 Totalt åndssvagt hehe..

Her står den på laks og salat
Har hele ugen spist salat med et eller andet til, for og se om det gav lidt ektra minus på vægten.

Anmeld

20. april 2011

Troldemommi

for at fejre at md scanningen idag gik så fint, skal vi have flæskesteg for at fejre vores kommende datter :-)

Anmeld

20. april 2011

Carl-Emil's mor

henh01 skriver:

det oser af overskud og lyder meget lækkert.

hahah ja er super overskud især når man står op kl 7 på en fridag for at gå på stranden med hundene også handle ind kl 9 med alle pensionisterne og feriegæsterne

Tilgengæld har jeg ikke en skøn lille prins eller prinsesse, så må jo bruge tiden på noget andet så jeg ikke bliver alt for skruk-dims

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.