Hvor stor skal en trampolin være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.798 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Mussen2

Ja, som overskriften siger, hvor stor mener i så den skal være for at man får mest mulig glæde af den. Jeg kan se de findes i et utal af størrelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Holbæktrunten

jeg ville sige så stor som muligt og med kraftigt stel, hvis også voksne skal ha glæde af den...

Anmeld

20. april 2011

Troldemommi

så stor som i nu har plads til :-)

Anmeld

20. april 2011

henh01

3 meter i dia ville jeg sige

Anmeld

20. april 2011

Aves.

Jeg vil også sige så stor som mulig...vores er 4 m. i diameter og der kan vi alel fire fint hoppe...og det samme med legekammerater....men ville da gerne have den større men kunne ikke lige finde en..

Anmeld

20. april 2011

norenberg

ikke mindre end 3 m vi havde en et nummere mindre som vi ikke fik noget fornøjelse af og har nu købt en 3,9 m

Anmeld

20. april 2011

Mumto3

Som trampolin-instruktør må jeg også istemme koret: Så stor som mulig!

-og så synes jeg at man bør lære at springe rigtig og dermed undgå ulykker.

Vi får aldrig en trampolin i haven, det vil jeg ikke have til mine børn. Men de skal lære at springe rigtigt, så de kan finde ud af det når de er ude hos legekammerater og springer der. 

Anmeld

20. april 2011

Vivian67

Så stor som mulig og køb en ordentlig kvalitet det betaler sig i længden. Vi har haft vores i omkring 10 år og der bliver hoppet på den daglig og den er stadig så god som ny og den står ude hele året rundt. Kan varmt anbefale denne leverandør http://www.trampoliner.dk/index.php.

Anmeld

20. april 2011

Mussen2

Tak for svar alle sammen. Jeg har købt en på 4 m i diameter med sikkerhedsnet fra Legekæden. Så den er forhåbentlig stor nok! Jeg ved ikke lige m den havde et mærke, men hun talte varmt for at dxen var tüv godkendt etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.