update på:kan bare ikk få det til at passe sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

vi har været nede og snakke med kommunen. og det var en fejl at vi ikk har fået de sidste 3000 i børnepenge.
de hvade lige glemt at registrer mine skatte penge, eller dem ejg skulle ha haft tilbage hvis jeg ikke skyldte penge, men om nogen dage får vi de sidste penge af børnepenge. selvf ikke det fedeste men vi får dem og det er hovedsagen. vi skyldte ikke en disse som de sagde der nede da vi snakked med dem så de kunne ikk forstå hvorfor vi ikk havde fået det fulde beløb. men det er nu ændret og kommer i løbet af nogen dage jo.

dejligt så kan vi være mere rolig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Brams

Anonym skriver:

vi har været nede og snakke med kommunen. og det var en fejl at vi ikk har fået de sidste 3000 i børnepenge.
de hvade lige glemt at registrer mine skatte penge, eller dem ejg skulle ha haft tilbage hvis jeg ikke skyldte penge, men om nogen dage får vi de sidste penge af børnepenge. selvf ikke det fedeste men vi får dem og det er hovedsagen. vi skyldte ikke en disse som de sagde der nede da vi snakked med dem så de kunne ikk forstå hvorfor vi ikk havde fået det fulde beløb. men det er nu ændret og kommer i løbet af nogen dage jo.

dejligt så kan vi være mere rolig.

Hvor lang tid går der når nu det er påske? Super at det hele lykkedes

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Hvor lang tid går der når nu det er påske? Super at det hele lykkedes

vi får nok først pengene torsdag i næste uge. vi skal jo tage højde for helligdage og weekend. men bare det at de kommer de er dejligt. så må vi jo bare klare os uden indtil da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.